Gå til innhold

Hvor ofte er dere på middag hos svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så deilig å bare slappe av hjemme og la samboer ta med seg barnet til sin mor.Han er der hver søndag.uten unntak. og en gang i uka.Det irriterer meg at han erså mye hos mor.samtidig som det er deilig å få litt tid alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ofte vi er sultne og ikke gidder kjøpe middag selv

Skrevet

Alt for sjelden. Der får vi servert nydelig mat,mmmmmmmmmmmmmmm

Skulle gjerne vært der et par ganger i mnd!

Skrevet

Kanskje en gang i mnd i snitt. Litt oftere nå som jeg er gravid og litt lat og matlei, he he ;)

Skrevet

3 ganger i uken.Hvordan orker du det?

Skrevet

Veldig sjelden , kanskje 1 gang i året. Det er ikke spesiellt hyggelig hos svigermor, derfor spiser vi heller middag med venner og bekjente.

Skrevet

Hmmm..... Vi ble vel invitert på middag for et par år siden tror jeg det var.... Ikke særlig koselig svigermor nei.....

Skrevet

3-5 ganger i året sånn cirka.. Hun er ingen kokk akkurat, kan sikker svi vann, men det er deilig å slippe å lage middag en gang i blant! :)

Skrevet

Sjeldent, engang i året, kanskje. Helt greit for meg, svigermor lager så dårlig mat at den er til å spy av. Har vært sammen med mannen i snart 15 år, og svigermor tror jeg har en spiseforstyrrelse. SÅ dårlig er maten hennes!

Skrevet

En, kanskje to ganger i året. Hun er ingen stor kokk, så det er i grunnen greit at det ikke er så ofte. Til gjengjeld så ber vi dem til middag med jevne mellomrom.

Skrevet

Men når dere er så sjelden hos svigermor.Hvordan er forholdet hennes til barna deres da? Er de ofte sammen med svigers?

Skrevet

Ikke så ofte, tror hun har litt prestasjonsangst, blir mest sønnen som blir invitert dersom vi er borte og gjør noe annet (hun tror kansje ikke han kan lage mat selv :-) eller så savner hun guttebassen). Hun er ingen gourmet akkurat. Hun er imidlertid og spiser hos oss ca 3 ganger i måneden.

Skrevet

Gjennomsnitt en gang i året. Vi bor langt fra hverandre og godt er det.

Skrevet

Anonym 15:52 her: Barnet vårt er hos henne 1-2 ganger i uka, da koser de seg sammen :) Jeg koser meg ikke fullt så mye der kan man si :P

Skrevet

Hver dag!

Vi bor med svigers, herlig =)

Skrevet

Så ote som mulig! Elsker mine svigerforeldre!!!!

Skrevet

De bor to timer herfra så det er alt for sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...