Gå til innhold

jeg klarte å beherske meg idag!! ang sjalusi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med å være ekstremt sjalu, nå er jeg i avstandsforhold og etter noen råd her inne bestemte jeg meg for å begynne å stole på typen helt!!! Leste også boken "selvfølese nå" av Mia Törnblom og lært meg masse gode knep... Typen min var ikke på msn igår kveld, men han sa han så på tv pleier alltid være på msn samtidig og vi snakker sammen lørdagskveldene.. begynnte å jo å surre i hodet mitt da han ikke svarte tlf min igår kveld heller.. Så idag tidlig sa jeg til ham om han kunne komme på msn måtte sende noen filer til ham, bare for å sjekke om han var "hjemme" så da gikk jeg ut en tur og tankene begynnte åsurre i hodet, tenk om han har en annen på si blabla... Men tok kontrol over tankene og tenkte postivit og da jeg kom hjem så jeg typen hadde skrevet mase til meg på msn altså han var hjemme.. Men føltes godt å ta kontroll over tankene og fra nå av skal det bare bli bedre og bedre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott gjort! Nå bør du være stolt av deg selv!

Skrevet

Ja kommer nok til å få mye kritkk her inne for å oppføre meg som en fjortis blabla.. Men er faktisk stolt over det lille jeg har gjort :-)

Det er ikke lett å fjerne dårlige erfaringer og minner, man må jobe hardt med dem også har jeg lært meg knep hvordan jeg skal gjøre om negative tanker til positive osv. Så hjelper det å styrke selvfølelsen, fortelle meg selv at jeg faktisk fortjener å bli elsket og er en flott kvinne osv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...