pip pip Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Er veldig usikker. Har bodd i midt i Oslo til nå og her vi bor er det ikke mange barn som ringer på. Men på fredag flytter vi til et hus og har en følelse at det er mange barn i området. Har ikke lyst til å være de kjipe nyinnflyttende som ikke hadde noe godteri;) Så, var det igår eller neste helg?
kitty litter Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 det er alltid 31 oktober som halloween feires...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Altså, det er den 31, men de fleste går knask eller knep på lørdagen..altså det blir den 30
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Neeeei, DET stemmer ikke. De går på den dagen det er halloween, det seg være torsdager eller lørdager, eller søndager.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Ikke barna her vi bor ihvertfall:) jeg vet at det er den 31, men de fleste her jeg bor legger det til helgen som er nærmest den 31. I år skal vi ha halloween fest for barna, og da skal vi ha det på lørdag. Om ingen vil gi barna knask fordi det er lørdag og ikke søndag, er det de det er noe rart med
Teline Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor feirer dere Halloween på feil dag? Jeg vet noen misforsto i starten og trodde det var siste helgen i oktober, men Halloween er altså alltid 31. oktober.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 For her vi bor så har det bare blitt sånn:) feires hele den siste helga egentlig. Ser egentlig ikke noe galt i det:)
Teline Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Nei, det skader sikkert ingen. Flytter dere på andre dager man markerer? Det er jo generelt ofte greiest med feiringer og markeringer i helger, men det er vel ikke så mange som flytter dem. Ja til 17.mai på lørdag foreksempel
kitty litter Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 herregud!!!! Halloween er KUN den 31 oktober og ingen andre dager!!! Kommer de lørdag 30 blir det ikkeno godteri!!! Kom når det virkelig er halloweenn JISES!!!!!!!!!!!!!!!! makan til vranglære..
Gjest ronja røverdatter Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Halloween er den 31. og ferdig med det. At folk arrangerer Halloweenfest på lørdag om det passer bedre, det er en annen ting, men selve "Trick or Treat"-dagen er den 31. - på ettermiddagen. Det siste er også viktig, det SKAL være på ettermiddagen - ikke hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå