pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Sønnen min på 2 år og 7 mnd har nå vært kjempeinteressert i puppen de siste par-tre mnd. Han sutter ikke, men stryker og koser med ansiktet inntil. er spesielt interessert i brystvorten... Han vil inn i toppen min overalt hvor vi er, og har også vært pågående på faren,tanta, bestemor... Jeg har til nå latt han få holde på, men begrenset "puppekosen" til leggetid/morgenkos. Problemet nå er at jeg får så vonde kynnere av det:P Er det flere som har opplevd dette? er redd at hvis jeg sier blankt nei, og han så ser at den nye lillesøsteren hans får lov, så kan det være med å skape sjalusi... Må legge til at han sluttet å amme da han var 13 mnd gammel, og siden da har vist NULL interesse.... jeg er litt rådvill,jeg... Syns jo selvfølgelig at det er kjempekoselig at han vil kose! Han har vel generelt også blitt mer mammadalt, og vil sitte mer på fanget, foretrekker meg til bleieskft,matlaging,leggetid osv... Er vel mulig at han kanskje merker at det er noe som er i ferd med å skje? rotete innlegg, men er vel noen som skjønner hva jeg mener
Mamma til*2 jenter* Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Haha...er som å høre meg selv snakke her. datteren min på 2 år nå var VELDIG intressert i puppene mine helt frem til jeg fødte.. Kan fortelle deg at det ikke har stoppet ennå å datteren min som nå er 6 mnd ammer fullt å storesøsteren skal se hva som skjer hele tiden. Hun holder ammeinnlegget mens jeg ammer,lukker bhen min å hjelper til. Hun kan til tider ha for seg å ville knipe litt i brystvorten men når hun ser det kommer melk ut så roper hun på babyen å sier bebin sin mat. Tror det er instinkt at de vil hjelpe til å se hva som skjer når mamma forandres. Jeg lot henne holde på å fortalte så mye jeg greide. Vi lot henne få se "pappa sin pupp" å "mamma sin pupp" å fortalte at babyen i magen skulle få låne puppen til mamma når den kom ut. Du må bare kjenne egne begrensninger.. La han få utforske å kjøp gjerne en dukke du kan vise ham litt med.
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Tusen takk for svar! Har sånn smått prøvd å forklare at babyen som ligger i magen skal spise fra puppen, men er jo nesten umulig å få en toåring til å skjønne hva det betyr:P Han har en babydukke som han leker med, passer på og vil mate. har prøvd å vise han med den, men er begrenset hva han skjønner:P Jeg gjør foreløpig som deg,-lar han bare holde på..ser for meg at det forblir sånn til babyen kommer også.. Har imidlertid prøvd å få han til å bare stryke, for de kynnerne jeg får når han "kliper" er så vonde:P hehe:P Har begynt å få melka også (hadde ikke mistet den helt da jeg ble gravid på nytt.. den forsvant da jeg var ca 16 uker på vei, og kom tilbake da jeg var ca 26 uker på vei). Når han klemmer på puppen kommer det jo etterhvert litt melk ut, og da sier han "oj,oj mamma griiiiiiiisa!" Så vi har det jo moro med puppedilla hans også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå