Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Det er et hjerteoppheng, med et glass til å ha telys i. Det henger sånn ca 64 1/2 cm over en panelorm. Kjenner det glasset som telyset skal være oppi blir varmt når ovnen er på. Er det brannfarlig? Var der det passet best og henge den opp, men er det farlig må jeg jo finne en annen plass.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hva er brannfarlig med glass? Det er jo en grunn til at det er laget av glass - du skal kunne ha levende flamme i det, OG høy temperatur.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Takk for svar. Bare lurte, da jeg tenkte det var bedre og forsikre seg og virke litt dum, enn at noe går galt. Tenkte bare på at glasset kunne sprekke, siden det fikk varme fra telyset og fra panelovnen. Men da lar jeg det bare henge der HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Absolutt bedre å virke litt "dum" og heller forsikre seg om at det går bra:) Faren er i såfall at glasset kan sprekke, ja, men skjer vel skjeldent. Greit å følge litt med på det uansett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå