Gå til innhold

Tom flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle rydde litt her, og sette to brus i kjøleskapet, slike man kjøper i 4-pack som er i plast. Hadde tatt ut de to første før helga, nå skulle jeg sette inn de to siste. Og den ene flaska var jaggu TOM??? Jeg vet jo helt sikkert at ingen har "tukla" med brusen siden jeg kjøpte den, og korka er fortsatt forseglet. Rart at de ikke har kontroller slik at alle brus faktisk er fulle når de kjøres ut for salg.

Får prøve å klage litt på mandag....

Noen som har opplevd noe liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha vært en sprekke i flasken så innholdet har rent ut før den kom til deg.

Skrevet

Nope, ingen sprekker, er ikke kliss utenpå og flaska er helt tett. Det er antydning til kondens inne i flaska da, regner med at det stammer fra vask og steam.

Rareste jeg har opplevd hittill i dag iallfall.

Skrevet

Jeg jobber i butikk, å det der er ikke akkuratt noe nytt du=) Er bare det at den ikke har blitt tappet fra fabrikken.Feil skjer gitt.. Men er det riktig butikk du handler i får du nok ny uten å måtte krangle deg til det, selvom mange trur at riktig holdning å komme med når man skal klage på noe er å være grinete og sur. =)

Skrevet

Har opplevd nåkka lingnanes og da va flaska halvfull. Oppdaga det da æ sku legge 4 pak i biln. Gikk inn i butikken og viste dama i kassa det og vi så jo begge det at førseglinga ikke va blitt brutt. Så æ fikk ny brus med en gang. Verken ho i kassa eller æ hadde opplevd det før og detta va ei eldre kassadama....

Skrevet

Hehe, nei jeg kommer nok til å le mest når jeg skal "klage" for dette var litt sykt. Og når jeg oppdaget det vil jeg tro jeg så ut som et levende spørsmålstegn. Måtte til og med sjekke på gulvet om det var brus der den hadde stått (veeel, med hund, katt og barn i huset hadde jeg nok fått det med meg om 1,5 liter pepsi max hadde runnet ut på kjøkkengulvet!). Også måtte jeg ringe gubben og høre om han hadde klussa med brusen, men fikk det jo ikke til å stemme siden han ikkje har vært hjemme :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...