Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å være tidlig ute i år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller på elitefoto.no :)

 

Men lager kortene ferdig i str 10x15 først.. med tekst og sånt.

Skrevet

Jeg har pleid å bestille fra nfoto.no, veldig rask levering og ålreite priser

Skrevet

nfoto.no er også veldg bra, men da kommer frakta itillegg. Har bestilt lerret der :) Men har elitefoto i nærheten så da blir det billigere når jeg henter selv.

Skrevet

japanphoto.no i år, ble fornøyd med levering og produkt.

Brukte nfoto i fjor og ble ikke fornøyd - misforsto produktet jeg kjøpte.

Skrevet

Nå i oktober er det tilbud på Fotoknutsen så i år har jeg bestilt derfra, de ble veldig bra! Lagde de selv på nettet, valgte farger, bakgrunner, tekst osv selv og lagde et collage med masse bilder av ungene på den ene siden. Kostet 5 kr stk og ble veldig fine om jeg må si det selv ;)

 

Bestilte fra Elite foto i fjor, de ble også veldig bra, har butikk rett i nærheten så da slipper jeg porto og kan hente de der..

Skrevet

Jeg har brukt Fotoknudsen i flere år nå og er alltid kjempefonøyd, god pris, kjapp levering og fine kort. Mulighet til å sette sammen kort med flere bilder og egen tekst har man også.

Skrevet

Hva er prisen for 40 julekort?

Jeg kommer til å velge sted ut i fra pris. Har ikke råd til annet.

Skrevet

2.99 for enkel kort hos fotoknudsen ut oktober i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...