Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hvorfor skriver voksne mennesker oppimot 40 år og eldre at de drikker mye mer en en ett glass vin i statusen sin når de er alene hjemme med barn? Det ser jo bare helt tåplig ut. Tror de det er tøft?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Oh my god, MER enn ETT glass vin????? Ring barnevernet, snarest.
Bustehue Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes det er rart når folk skriver sånt som "nå har mannen vært syk i hele natt, det har kommet ut begge veier, håper ikke vi andre blir smittet" Jeg mener.. stakkars mannen som får dette brettet ut på fjesboka... Ellers mener jeg hver og en får bestemme hvor mye de synes er forsvarlig å drikke. Vår policy hjemme er at minst en av oss må være klar nok i hodet til å ta seg av en eventuell situasjon som kunne oppstå. Det er vi begge to istand til etter både ett og to glass vin (kanskje flere også).
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg skrev vel mye mer en ett glass vin.Så det blir ca minst en flaske faktisk. Jeg syns det er for mye når man har alene ansvaret for barn under 6 år. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå