Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her?? =)


Ariela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennede! =) Jeg skal ha mitt første. Er for tiden umåtelig kvalm hele døgnet da så det er litt pes. Men gleder meg veldig! Går du til jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så gøy med flere herifra =)

Hvordan er dere i formen? Jeg har vært mye dårlig, svimmel og gått ned 3 kg. men satser på at det bedrer seg nå som det nærmer seg uke 12-13-14... Det sies jo at det skal bli bedre heldigvis ;)

 

Vært på ultralyd enda noen av dere?

Jeg skal på ultralyd i januar og er veeeldig spent! Er foreløpig i uke 12 =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg 31år og venter baby nr 3. Har en gutt på 6år og en jente på 4år! Så dette skal bli spennende.

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Koselig =) Jeg er førstegangs.. har du begynt å handle inn til babyen eller? Du har muligens litt fra før =) Hehe!

Måtte ut å kikke i dag og trosse kvalmen litt, og *sukk* det er jo så mye fiiiint!!! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Koselig =) Jeg er førstegangs.. har du begynt å handle inn til babyen eller? Du har muligens litt fra før =) Hehe!

Måtte ut å kikke i dag og trosse kvalmen litt, og *sukk* det er jo så mye fiiiint!!! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Koselig =) Jeg er førstegangs.. har du begynt å handle inn til babyen eller? Du har muligens litt fra før =) Hehe!

Måtte ut å kikke i dag og trosse kvalmen litt, og *sukk* det er jo så mye fiiiint!!! <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg er i fra Vennesla venter barn nr 3 :-) Har en sønn på 4,5år og ei datter på 20mnd. Så dette blir gøy. Har gått ned 10 kg og er utrolig dårlig har vært innlagt på sykehuset for å få veske. Så skal på sykehuset igjen i morra vet ikke om jeg blir innlagt eller om jeg kommer ut samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...