Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer i gravid i 7 uke og er det for første gang. hadde vært gøy å hatt noen å diskutere med og dele erfaringer med =)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra Grimstad, og skal visst ha mitt 2. barn. Har en gutt på 2,5 år fra før. Er 36 år, men alldeles ikke vis fordi .)

Skrevet

Spennede! =) Jeg skal ha mitt første. Er for tiden umåtelig kvalm hele døgnet da så det er litt pes. Men gleder meg veldig! Går du til jordmor?

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg bor i Kristiansand, skal ha tredjemann. :)

Skrevet

Jeg bor også i kristiansand, skal ha mitt første barn, er i 13. uke :-)

Skrevet

Så gøy med flere herifra =)

Hvordan er dere i formen? Jeg har vært mye dårlig, svimmel og gått ned 3 kg. men satser på at det bedrer seg nå som det nærmer seg uke 12-13-14... Det sies jo at det skal bli bedre heldigvis ;)

Vært på ultralyd enda noen av dere?

Jeg skal på ultralyd i januar og er veeeldig spent! Er foreløpig i uke 12 =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde vært koselig å fått til en skikkelig kristiansandgruppe =)

Skrevet

Jeg 31år og venter baby nr 3. Har en gutt på 6år og en jente på 4år! Så dette skal bli spennende.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Åhh! Koselig =) Jeg er førstegangs.. har du begynt å handle inn til babyen eller? Du har muligens litt fra før =) Hehe!

Måtte ut å kikke i dag og trosse kvalmen litt, og *sukk* det er jo så mye fiiiint!!! <3 <3 <3

Skrevet

Åhh! Koselig =) Jeg er førstegangs.. har du begynt å handle inn til babyen eller? Du har muligens litt fra før =) Hehe!

Måtte ut å kikke i dag og trosse kvalmen litt, og *sukk* det er jo så mye fiiiint!!! <3 <3 <3

Skrevet

Skrevet

uff da.. her har det visst hengt seg opp... =P

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er fra Lillesand, skal på ul i morgen i kr.sand :D gleeder meg

Skrevet

Jeg er i fra Vennesla venter barn nr 3 :-) Har en sønn på 4,5år og ei datter på 20mnd. Så dette blir gøy. Har gått ned 10 kg og er utrolig dårlig har vært innlagt på sykehuset for å få veske. Så skal på sykehuset igjen i morra vet ikke om jeg blir innlagt eller om jeg kommer ut samme dagen.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 17 uker på vei. Skal på ultralyd i januar blir spennende det :-) Har vært dårlig under hele svangerskapet:-(

• 4 måneder senere...
Skrevet

hvordan går det med dere alle sammen?

termin nærmer seg med stormskritt, bare 23 dager igjen her :D :D

Skrevet

går bra her =) 30 dager igjen... Er ganske klar likevel da. hehe (utålmodig)

Skrevet

hehe samme her! skulle ønske hun kunne kommet nå =) =) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...