Gå til innhold

Jeg er GRAVID jeg:) Det er så kult!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo nesten ikek si det til noen ennå, er bare 6 uker, men jeg MÅ BARE skrive det her. Hadde besøk av familie i går og vi holdt tett, men må are snakke om det her i dag istedet:)

Det var ikke planlagt og passet ganske dårlig etter våre beregninger, men så viser det seg at det jo passer perfekt allikevel:) Kan man ha det bedre?

Det beste med denne tiden er at jeg kan gå rundt og bare merke små-symptomer.... litt kvalm , litt svimmel, litt trøtt osv... Jeg venter på at den JÆVLIGE kvalmen skal slå til, som sist, så nå nyter jeg disse ukene skikkelig. De første ukene er så stas, når man bare går rundt og bærer på en bitte biotte liten hemmelighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Får håpe du ikke blir like kvalm som sist. Det er helt forferdelig å være så kvalm. Er jo lov å håpe, ikke sant... Og jammen overlever man det og :)

Skrevet

Gratulerer!!!:) Så gøy da:) Husker jeg "fulgte" deg litt inne på bli gravid forumet for en tid tilbake siden:)

Det er litt stas å bare ha en hemmelighet alene også:) Nyt tiden og kos deg:)

Skrevet

Ja, det overlever man:) Men kjære vene, vi håper det ikke skjer!!!

Vi skulle jo ikke prøve ennå selv om jeg innimellom hang inne på BliGravid i all min iver. Så skjedde dette litt tidligere enn forventet. LIke greit det:)

Meg og to vampyrer; jeg har ikke min pc, men skulle gjerne vært på msn og diskutert litt om det som skjer i nabpolaget ditt...:)

Skrevet

Ha ha, det er veldig lite spennende nå. Men var masse sykebiler, brannbiler, poltiit som lyste rundt med lommelykt der i en times tid isted. Jeg tenkte at det var pyromanfrykt (er jo en på ferde her), men er sikkert ikke det.

Kos deg med magen som ikke er noen stor mage enda:)

Skrevet

å ja, det er sikkert den samme pyromanen som i fjor og året før der? Ellers er det kanskje en populær virksomhet å tenne på hus i Tønsberg..

Jeg må le da, jeg vurderer å bestille mammabukser etc allerede..

Når hoppet du inn i din mammabukse da du var gravid sist?

Skrevet

glemte å skrive at jeg jo må le FORDI jeg hsuker du gjorde det samme med en gang:) Bestilte mammatøy tiiiidlig! var ikek det egentlig før du ble gravid?

Skrevet

Ha ha, joooo...

jeg bestilte jo mammaklær og til og med mammabukser. Men fikk jeg brukt de da, nei, for da jeg ble gravid syntes jeg de strammet for mye rundt magen.

Men trøyene bruke jeg. Og lange singleter fra bikbok. og linbukser fra vero moda. :) og kjole fra hm.

Nå har jeg sendt alt til fretex + venninne i Italia da, ellers skulle jeg sendt resten til deg. :)

Skrevet

Hvis de strammet rundt den flate magen din tvile rjeg på at jeg får de over knærne en gang:)

ha ha!

Men jeg vurderer å kjøpe en som er på salg fra hennes og mwurits, men den passer nå og sikkert ikke om tre mnd.... da er jeg feit og jævlig:)

Skrevet

Kjøp en som passer nå. Og så kan du evt kjøpe en seinere om magen blir veldig stor!

En bukse kommer man langt med.

De gravidbuksene strammet vel egentlig ikke såååå mye, men var mer at jeg følte de strammet fordi de gikk så høyt opp på magen. jeg hater bukser som er høye i livet osv.

og du blir jo ikke feit og jævlig da! :)

Skrevet

Gratulerer :) Jeg husker deg også fra DIB for faktisk tre år siden nå. whoaa.

Skrevet

Så koselig!! Gratulerer og kos deg masse!!

Skrevet

Gratulere :) Så heldig du/dere er <3 Håper svangerskapet går knirkefritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...