Gå til innhold

Baby som får mm + mme - avføring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby får 2 flasker mme i døgnet og bæsjet ikke i går. Skal han ha avf. hver dag når han får kombi?

Har bæsjet hver dag frem til nå, er 4 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt vanlig og ikke bæsje vær dag, det kommer nok. Bruker du Maltekstrak i mme??? Det gjør så magen ikke blir hard.

Gutten min er 3mnd og er ikke vær dag han bæsjer heller... Tror du bare kan slappe av jeg =)

Skrevet

Det kan variere hvor ofte de bæsjer. Det tar nok en stund før barnet ditt kommer inn i noen rytme når det gjelder slike ting. Knaksje gjør den heller ikke det. Alt er vanlig.

Når det gjelder mme bør du uansett blande i bittelitt maltekstrakt i flaskene, som tommlingmamma nevner;) Hvor mye er jeg usikker på. En bittelite teskje? Noen som vet? Jeg hukser jeg gav for mye en gang og det hadde EFFEKT;)

Skrevet

det hender mini få en flaske i ny og ne og da bruker en teskje. :)

Skrevet

Hvis han har bæsjet hver dag frem til nå, så synes jeg han bør fortsette med det.

Det er så forskjellig hva disse små trenger av malt, prøv heller for mye i førsten, enn for lite. Det er ikke farlig å gi mye malt. Husker jeg var kjempe usikker. For å lette jobben, bland malten ut i det kokte vannet du lager mme av :) Jeg tok en halvts i hver flaske, men tok en hel første gangen siden jeg så at han slet.

De bæsjer ofte av at man "tar tempen" også. Et lite tips hvis du ser han sliter. Bør jo ikke gjøres så ofte da, men sunn fornuft gjelder nok her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...