To tette og ei badehette Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 og det er ikke mange dagene jeg har vært uten blødninger. Er nå ikke så innmari mye det er snakk om, og har ingen smerter, men lurer nå på om det kommer til og gi seg noen gang. Noen med erfaringer?
meg & to små vampyrer Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Det holdt på sånn hver dag på meg så lenge jeg brukte den. Men har hørt at etter 3-6 måneder så er det vanlig at det gir seg.
To tette og ei badehette Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Det håper jeg da virkelig! Begynner og bli kraftig lei nå, og skulle gjerne gjort en innsats for samlivet...
....mammatilto... :))) Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 jeg måtte ta den ut for fikk så innmari vondt nede i livmora og området der....
Tipp topp Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg fikk satt inn i februar og hadde smøblødninger hele tiden helt til den falt ut i september. Det kan hende at grunnen til blødningene var at den ikke satt helt riktig og derfor irriterte slimhinnene. Så hvis de ikke gir seg kan du jo sjekke at den sitter riktig.
To tette og ei badehette Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2010 Ingen der ute med positive erfaringer? Men kanskje lit startvansker
Jojo x3 Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Hadde småblødninger i starten, husker ikke hvor lenge, men to uker kanskje? Etter det av og til bittelitt i den tiden jeg skulle hatt mensen (kun innlegg)ellers ingenting. Var fornøyd med den jeg.
Venja Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Spottet i mange uker... husker ikke hvor lenge. Ikke mer enn at det var nok med truseinnlegg. Så plutselig stoppet det og borte vekk var mensen også
To tette og ei badehette Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2010 Da har jeg enda et håp... Takk, Venja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå