Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg sliter veldig med dette da jeg er ene barn, og vet det er jeg som må rydde opp i all dritten hennes til slutt... Jeg er hele tiden redd noe av det hu driver med skal gå utover sønnen min og meg... At folk hu skylder penger skal true oss f.eks... Klarer nesten ikke dusje når kun jeg og sønnen min er hjemme, redd for at det kommer noen av dem hit natt og dag... vi bor i samme by som min mor, en veldig liten by... venter nå en liten baby i april, og jeg er sliten alt nå, pga tanker og styr...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Har du hatt dårlige opplevelser med din mors omgangskrets siden dette er noe som bekymrer deg? Min mor var også narkoman, men jeg har aldri engang tenkt tanken på å frykte hennes miljø. Men nå kjenner jeg jo endel av de med samme skjebne som henne, noen har jeg vokst opp med da de var venner fra før de havnet ordentlig på kjøret, og jeg vet at de er gode mennesker som desverre har tatt noen dårlige valg i livet. Det har kun vært ett tilfelle da jeg ferierte med mine besteforeldre at vi fikk en telefon midt på natten om at vi måtte komme til byen å betale henne ut, da hun ble holdt fastbundet og tvunget i piller som de appåtil ville ha betalt for. Da hun døde arvet og flyttet jeg inn i huset hennes, mitt barndomshjem, hvor dette miljøet har vanket, og jeg har aldri hatt en eneste person som har kommet på døren av den grunn. Nå skal det sies at min mor gikk på LAR de siste årene før hun døde, og var stort sett på god vei ut av miljøet, men alikevel. Jeg mener det er utrolig viktig å huske at narkomane er mennesker de også, og selv om mange er kjeltringer pga. sin livsstil, så tror jeg de færreste ville troppet opp på døren til barn av narkomane for å true/skade eller hva det måtte være. Det jeg prøver å si er, jeg tror ikke du behøver å gå med en slik angst for at de vil komme etter deg pga din mor. Men nå vet jo ikke jeg om dette er noe som har hendt deg før, og det er jo helt klart at det nok finnes noen av de som ville gjort noe slikt også, selv om jeg ikke har truffet på dem selv.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 ja, mamma krangler med alle hele tiden... flere av dem har pistoler og div... de fleste vet hvor vi bor.... kjenner jeg bare vil flytte langt unna......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå