Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 i ettermiddag så fikk dattera mi på 6 år noe som jeg tror er urinveisinfeksjon.hun satt på do å skreik når hun tissa!så jeg tenkte at jeg måtte en tur på legevakten.ringte eks,vi har 50/50 ordning å det er min uke nå.spurte fint om han kunne bli me å kjøre på legevakten,siden jeg har ikke lappen å bil!kunne jo tatt taxi,men litt vanskeligt når jeg har 3 barn til uten om henne. da blei jeg utskjelt etter noter!!!det var ikke hans uke å ikke hans ansvar!!nei det er ikke hans uke,men fremdeles barnet hans som sitter med smerter!!!kjente jeg blei heilt paff 1for om det ikke er min uke,så er di fremdeles barna mine å mitt ansvar,å di kommer først!!hadde gledelig tatt bilen å kjørt datteren min på legevakta om hun var syk å ikke min uke!hva syns dere er jeg rar som føler sån?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Er du alene med alle 4 barna da? Nei, det var ikke feil tenkt av deg, men feil reaksjon av hennes far, vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Selvfølgelig skulle han stilt opp, ikke snakk om min og din uke ved akutt sykdom vel?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 ja,jeg er alene.....å 2 av barna er med han!har liten famile rudt meg å ingen hjelp!klager ikke vi har det kjempefint )men forstår ikke eks sin reaksjon i dag!lite hyggelig,når datteren sitter å griner i bakgrunnen!kjenner jeg blir så sint!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Nei det er ikke feilt tenkt av deg. Man stiller opp for ungene uansett. Hvordan kom du deg til legen?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 nei,jeg kom meg ikke til legen!det roet seg litt ga henne masse drikke å paracet.....så heldigvis lovet min mor å kjøre meg i morgen hvis det blei verre....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 nei... hadde du ikke sagt fra hadde vel han blitt sur? Nei, var helt riktig av deg å spørre, det anngikk ikke deg, men dattern hans som måtte på legevakta. Det avviser man ikke!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Ååå, jeg kjenner det koker innvendig, hva er dette for en tomhjernet idiot av en guttunge? Det er ikke hans ansvar? Neivel, men det er hans barn, bryr han seg ikke om den stakkars jentungen som har så vondt at hun gråter? Grrr, skulle vært skuddpremie på enkelte.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Skaff deg lappen og bli uavhengig. Han er helt klart en egoist.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Hvor gamle er de andre ungene dine? Har eksen din stor nok bil til alle sammen? Man kan vel bestille maxitaxi? Greit nok at eksen er en drittsekk, men jeg hadde nok uansett kommet meg på legevakta. Hva gjør du hvis det skjer noe akutt som ikke letner ved hjelp av drikke og paracet?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Greit nok, han burde ha stilt opp når du ringte. Enhver normal far ville gjort det. Men synes damtidig du virker ganske hysterisk. Hvis du hadde ringt legevakten for råd, hadde du sannsynligvis fått råd om å gi henne masse drikke for å se om symptomene letnet. man trenger ikke rase ned til legevakten fordi hun har vondt ved en vannavlatning...... Har ex'en din stor nok bil til å ta med 6 stykker i bilen? Hvorfor kan du ikke ta taxi alene med 4 barn? Hvorfor kunne ikke din mor være barnevakt for de minste så du fikk dratt alene med jenta til legevaken? Eller hvorfor kunne ikke din mor kjøre deg med en gang isteden for å vente til neste dag? Virker som om du egentlig er ute etter å henge ut ex'en mer enn å finne lønsinger på hvordan komme seg til lege....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå