Gå til innhold

Noen med ikm i slutten av uke 43 som har symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken? og når begynte de? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For to dager siden begynnte vonde pupper og idag begynnte det med mensmurringer i korsrygg,har ikm 28!

Hva med deg *Mamma n*?

Skrevet

Når kan man lissom begynne å kjenne etter symptomer? Jeg har ikm 1.nov så er jo ikke så lenge siden jeg hadde el..Men har hatt såre brystvorter siden el-dagen og innbiller meg at puppene begynner å bli ømme.. Har også en veldig annerledes følelse i underlivet og synes jeg er mer (unnskyld detaljer) full av luft.. Men er jo bare 5 dpo, kan man virkelig begynne å kjenne symptomer så tidlig?

Skrevet

Så spennende da :)

vell... hos meg begynte det allerede på mandag med mensmurringer og vond korsrygg. Hadde øm livmor mandag, tirsdag og onsdag. Var ubehagelig å nyse, hoste, flire og slikt... men nå er den bare øm når jeg presser nederst i magen med fingrene. har enda murringer i mage og rygg, og nå har puppene blitt litt rare synes jeg. hmm....

Er vell rart å få sÅ mange symptomer rett etter EL?!

Lurer på om dette er noe graviditet, elr noe annet.. NOE er det iallefall!

Vi får bare smøre oss med tolmodighet å håpe på det beste :)

masse masse lykke til :D

jeg har forresten ikm 28-29 :)

Skrevet

Masse lykke til til deg også..Jeg har strengt talt ikm i uke 44, men det er jo på mandagen så føler jeg er litt med på slutten av uke 43 også:)

Uansett så er jeg helt enig med deg..NOE må det være..Kroppen min har aldri vært sånn før..Begynte nå idag..

Krysser fingrene for oss alle

Skrevet

Ikm lørdag 30'te!

I går, 6 dpo, fikk jeg "kramper" i ene sida...nesten som eggløsningssmerter, men ikke helt det heller.. Ikke så lett å forklare..

Men men.. Må bare overleve ei uke til, så får jeg svar! Tror nok tanta kommer..vi rakk bare å ha oss én gang, som var to dager før eggløsningen! Innen vi rakk neste runde, så var det hele over, tror jeg.

Symptomer prøver jeg å ikke jakte på...har opplevd det meste før, og enda ikke vært gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...