kei80 Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 For to dager siden begynnte vonde pupper og idag begynnte det med mensmurringer i korsrygg,har ikm 28! Hva med deg *Mamma n*?
Happy87 Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Når kan man lissom begynne å kjenne etter symptomer? Jeg har ikm 1.nov så er jo ikke så lenge siden jeg hadde el..Men har hatt såre brystvorter siden el-dagen og innbiller meg at puppene begynner å bli ømme.. Har også en veldig annerledes følelse i underlivet og synes jeg er mer (unnskyld detaljer) full av luft.. Men er jo bare 5 dpo, kan man virkelig begynne å kjenne symptomer så tidlig?
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2010 Så spennende da vell... hos meg begynte det allerede på mandag med mensmurringer og vond korsrygg. Hadde øm livmor mandag, tirsdag og onsdag. Var ubehagelig å nyse, hoste, flire og slikt... men nå er den bare øm når jeg presser nederst i magen med fingrene. har enda murringer i mage og rygg, og nå har puppene blitt litt rare synes jeg. hmm.... Er vell rart å få sÅ mange symptomer rett etter EL?! Lurer på om dette er noe graviditet, elr noe annet.. NOE er det iallefall! Vi får bare smøre oss med tolmodighet å håpe på det beste masse masse lykke til jeg har forresten ikm 28-29
Happy87 Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Masse lykke til til deg også..Jeg har strengt talt ikm i uke 44, men det er jo på mandagen så føler jeg er litt med på slutten av uke 43 også Uansett så er jeg helt enig med deg..NOE må det være..Kroppen min har aldri vært sånn før..Begynte nå idag.. Krysser fingrene for oss alle
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Ikm lørdag 30'te! I går, 6 dpo, fikk jeg "kramper" i ene sida...nesten som eggløsningssmerter, men ikke helt det heller.. Ikke så lett å forklare.. Men men.. Må bare overleve ei uke til, så får jeg svar! Tror nok tanta kommer..vi rakk bare å ha oss én gang, som var to dager før eggløsningen! Innen vi rakk neste runde, så var det hele over, tror jeg. Symptomer prøver jeg å ikke jakte på...har opplevd det meste før, og enda ikke vært gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå