Gå til innhold

Flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. men mannen nekter. Han har to fra før og vi har en felles. Jeg synes det var det mest fantastiske i hele verden å gå gravid, fødselen var helt utrolig, og det å bli mamma er helt fantastisk også... Endelig har jeg i mitt 30 års lange liv funnet meg selv og hva jeg trives med - å være mamma. Jeg blir så trist når jeg aldri skal få oppleve dette mirakelet en gang til - jeg tenker mer og mer på dette, og blir på grensen til deprimert. Mannen min vil ikke snakke om det, han bare grøsser ved tanken, for han er det TOTALT utelukket.

Det er nesten så jeg har vurdert å gå fra ham, å finne en ny mann å få barn med.. men jeg vil jo ikke det.. jeg elsker han jo, og vil ikke gå fra ham pga vårt felles barn heller.

Jeg holder på å bli gal pga dette..... Sliter også veldig med at ammingen gikk skeis, og har så lyst til å få oppleve å amme et barn en gang - det er jo derfor vi har fått bryster. Har slitt mye med lav selvtillit i alle år, og har aldri fått til noe - så fikk jeg ikke engang til å amme ett barn - selvtillliten sank bare ennå mer - også skal jeg ikke få en sjans til.. Alle jeg kjenner har minst 2 barn, og jeg er kvinne, man har bare ett liv, man har blitt skapt til å bære frem barn, også får jeg bare muligheten EN gang.. Jeg klarer ikke å svelge det!!!

Måtte bare få ut dette. Det finnes jo ingen løsning på dette. Noen som har opplevd noe lignende der ute?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...