Gå til innhold

Kjærlighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet mannen i mitt liv! Vi har vært sammen i snart 6 år og har ett barn. Vi har lyst å prøve på barn nr 2 over nyttår. Selvfølgelig har vi ups and downs, men i bunn og grunn blir bare kjærligheten større for hver gang. Jeg elsker han!

Derfor har jeg funnet ut at:

På 6 årsdagen vår skal jeg fri! Han elsker naturen og friluft og alt som har med det å gjøre. Det kommer mest sannsylig til å vær snø, men her er min "slagplan"!

Jeg skal forberede stedet som blir i en åpen plass i skogen på gården vi skal ha fremtiden vår på. Som også har en nydelig utsikt Jeg skal tenne hauevis av lys, lage snølykter og ha lykter i trærne. Jeg skal lage et hjerte av roseblad og legge en fin rød ringeske i midten. (ringene vil jeg at vi i felleskap skal finne, da vi begge skal bære dem resten av livet!) Og dermed spør han det store spørsmålet!

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere planlegge det sammen? Blir det ikke litt rart når det ikke er en overraskelse for noen av partene da?

Skrevet

Jeg skjønner at dere har downs.., men hva er ups?

Skrevet

Planlegge hva sammen?

Ikke selve frieriet selvfølgelig :) Det har jeg planer om å gjøre:) HAn skal ikke vite noe om det :) Vi skal ta oss en tur i kveldsmørket. Være litt sammen, alene. og går tur. Så tar jeg han med til stedet jeg har "pyntet og laget til :) Han vet selvfølgelig ingenting om det!

Ingen gjør faktisk. Bare dere :)

Skrevet

Hvis det snør kommer lysene til å slukke,da.. med mindre du bruker fakkelbokser.

Skrevet

Syns det høres veldig romantisk ut jeg, selv om jeg mest sannsynlig ikke ville fridd til en mann selv. Men du er tøff, og planen høres veldig romantisk ut.

Skrevet

Jeg synes det høres romantisk og søtt ut. Du er heldig som er sammen med og har barn med mannen i ditt liv! Dere får sikkert et langt og lykkelig liv sammen. Misunner deg vilt:) Du har det så uendelig mye bedre enn de av oss som er gift og har barn, for så å finne ut at ditt livs kjærlighet ikke er den du giftet deg med.

Lykke til med barn nummer to forresten:)

Gjest Antarctica
Skrevet

Lykke til! (Forbered deg på at det blir du selv som kanskje stiller spørsmålet!)

Det hele høres veldig hyggelig og romantisk ut. Håper dere får en deilig kveld. Min bestefar og bestemor holdt hele livet ved like et minne om den dagen da de ble enige om å gifte seg, og det var på et furuvelt ute på vidda, på en skitur de tok sammen i påsken 1944... Vi fikk alle høre om bestefars frieri der på rotveltet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...