Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul?


juli3

Anbefalte innlegg

Mamma har spurt, samboer har spurt, en vennine spurte i dag....hva ønsker DU deg til jul??

 

Og jeg vet ærlig talt ikke....jeg har en fantastisk gutt, en fantastisk samboer, en fin leilighet, en god jobb og mange venner....jeg føler plutselig jeg har alt!!

 

Men likevel....hvis jeg ikke ønsker meg noe får jeg mye rart jeg ikke trenger....noen som har tips til hva vi damene kan ønske oss til jul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går endel i fjellet og jeg ønsker meg ullundertøy av ungene. Fra mannen min ønsker jeg meg ingenting. Vi kjøper heller noe sammen som vi trenger.

Ellers ønsker VI oss ny støvsuger, tilskudd til nytt stereoanlegg, sengetøy og "kaffeduk". Kommer ikke på noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like vanskelig hvert år.

 

Det jeg vet til nå er, ullundertøy, duk, og noe lysgreier-telys-kubbelys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom diverse nytteting, så ønsker jeg meg gavekort på SPA. Ønsket meg det til 30-års dagen i sommer og satte sammen de jeg fikk til en spa pakke med fotpleie, peeling, innpakking, massasje og ansiktspleie.

Det var absolutt et fantastisk avbrekk i en travel hverdag.

 

En super gave som ikke bare tar opp plass i heimen.

 

Har også sagt at jeg ønsker meg tjenester (en middag f.eks, snekker tjenester fra lillebror som er snekker, barnevakt etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sånn spa og hudpleie kanskje ja! det er jo en god ide! og kanskje abonnement på et blad? det er sånne ting jeg glemmer å unne meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...