Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 og jeg sliter med det! ikke er der noen følelser i bildet fra min eller hans side.....men ting gikk litt for langt... vi har hatt kontakt i flere månder....enkel kontakt....han som har pushet på for at vi sku møtes igjen.... så vi møttes igjen et par ganger uten at det skjedde noe mer enn roting....men i går skjedde der mer....uten beskyttelse....desverre.... jeg må jo skaffe meg en angrepille...noe som jeg aldri hart treng tfør.... herreguud for en skjarmerende mann! trollbundet i øyeblikket...og mister all fornuft....for gudene vite at jeg er hysterisk redd for HIV og merdertil.... det som skjer etterpå....er at han sier han har samboer hjemme som er gravid.....kunne der vert et dårligere tidspunkt å si noe sånnt på? hva med å si det iløpete av alle måndene vi har hatt kontakt? og hvor stor er sjangsen da for at han kansje har vert med flere??? at han fortalte det var for han liksom ble "lei" seg etterpå for at jeg liksom varførste dama utenom samboeren han har hatt sexmed på 2,5år....tror jeg virkelig på det da?? ja jeg vet flere her nå vil synes at jeg er den slemme.....men jeg kunne jo ikke lukte at fyren var i forhold! i dag føler jeg meeg skitten! jeg føler meg kvalm! føler meg ond! livredd samtidig for at jeg kan være smittet av ulumskheter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå