Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 En jeg kjenner har et barn på 2 år.Barnet står opp seks om morgenen,og da vil hun se på barne tv.så ligger mor å halv sover til åtte..Orker ikke stå opp med barnet fordi hun er så trøtt.hva mener dere om dette? er det andre som gjør sånn?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Hva skulle problemet med det være?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har en 2 åring og en 5 åring. Det hender 2 åringen har netter hvor han våkner ofte og står da gjerne opp i 6-tiden. Og da setter vi oss og ser barnetv så eldste får sove litt lenger. Og da dupper jeg gjerne litt. Men har ungen på fanget og merker det selvsagt om han får lyst til å gå derfra. Forskjell på å duppe og tung søvn.
-mtp- Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Ser ikke noe problem egentlig men selv ville eg sagt til barne at mamma sover til iallefall 7 men har gjeren døren åpen og ligger¨å halv sover tilfelle noe skal skje... Synest 7 er iallefall en grei tid å stå opp på når man har barn som er våken så tidlig
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 jeg legger meg på soffaen og sover, men da holder jeg rundt han. det går fint. jeg tenker at det er stor forskjell om barnet akkurat har fylt to eller om barnet snart er tre år
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Hvis mor sover på soverommet synes jeg det er litt ille. Følger ikke alltid med på min toåring, men hadde ikke turt å sove i et annet rom. Og nr 2; hvis mor ikke gidder stå opp med sin sønn/datter om morgenen burde hun legge seg tidligere! Noen ganger er den beste tida på morgenen <3 Dulle og spise frokost sammen. Herlig kvaitetstid!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Vel, hvis soverommet er langt unna stua (hvor barnet oppholder seg), er det ikke greit for meg. Å duppe på sofaen rett ved barnet er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Vitner vel like mye om mangel på interesse som om uansvarlighet. Eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå