gullis og snuppis Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Vår baby på 1,5 uke bæsjer hele tiden. Tror jeg har tatt to bleier med bare tiss i. Begynner nå å bli litt bekymret for om dette er normalt. I dag har det på det værste bare gått 10-15 minutter mellom hver "sprut". Bæsjer jo ikke mye hver gang, men det kommer litt hele tiden, og han blir veldig sår. Spiste taco i går, så mulig han kan ha reagert på det? Uansett så har han hatt veldig hyppig avføring siden vi kom hjem fra sykehuset. Virker ellers relativt tilfreds, og ser ikke ut til å ha vondt i magen. Ammingen går bra. Noen andre som har hatt barn som bæsjer hele tiden? Tenkte å ta kontakt med helsestasjonen ang dette, men det er jo ikke åpent før mandag...
Bustehue Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Sånn var babyen vår også. Skiftet bæsjebleier i ett kjør! Det gikk faktisk lang tid før jeg byttet en bleie UTEN bæsj i! hehe Husker faktisk at jeg ble skikkelig overraska da jeg åpnet den bleien og det bare var tiss i den. Tror de fleste variasjoner av bæsjing er normalt når babyen bare får morsmelk. Noen sa til meg (husker ikke hvem) at det er et tegn på at tarmsystemet virker godt når babyen bæsjer mens den spiser.
mamman til to gutter Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Noen babyer bare er sånn. Jeg tror jeg skiftet ca 2 tissebleier før han var 6mnd og begynte med fast føde...
Bustehue Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Forresten - nå har vi nylig begynt med fast føde, og det er fortsatt mange bæsjebleier om dagen.. Bare at nå er de en smule eklere enn før for å si det sånn!
Gjest mphs Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg skiftet ikke en ren tissebleie før eldste var over 3 mnd. Rundt 4 mnd begynte hun å ha en til flere rene tissebleier om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå