Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Har vært sammen i 5 år, har en sønn på 2. Vi sitter hver kveld på hver vår pc og har tven på. Konstant! I 5 år! Ikke fordi jeg ikke har prøvd.... Har spurt i årevis om vi ikke kan gjøre noe... Hva som helst?! Spille spill?? "ja hvilken da?" Kort?! "nei, det er så kjedelige spill når man bare er to" Oki, yatzy? "kjedelig det også når man bare er to" Jah, Playstation? Buzz? "neei, vi har spilt det så ofte på fest, mens jeg bodde sammen med kompisen min før jeg traff deg så det blir bare kjedelig!" Okeeiii! Singstar da? "Ikke når man ikke er full, å så blir det så høyt volum..." Hmmmm... Snakke sammen om noe? Slå av tven? Pcen? "jamen det går jo en kamp nå mellom ipswich og nowhere i dipshitligaen nå...." Quiz for faan??? Ja det e snart pause i kampen, men bare et kvarter!!... Come on! Er det rart jeg lurer på om jeg bare skal flytte ut???? Kjeder ræva av meg!!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Åh, endre alder på ungen og du beskriver forholdet mitt....:/ Kjeeeedelig. Hender jeg går ut og treffer venner uten einstøingmannen, men han sørger for å gi meg skikkelig dårlig samvittighet for det da. 2 ganger i året blir gjerne til " du er jo alltid ute du" når jeg sier at vi aldri gjør noe sammen og aldri har det noe moro på kveldene...
-mtp- Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Her sitter eg nede på PC og sambo oppe på PC.... men kan jo hende at noen kvelder ser vi våre serier ilag..... Men kan vedde på at du ikke er den eneste med "di problemene" Snakk med han hva du føler og slikt så kan jo det kansje synke inn hos han etter hvert...?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Endelig noen som har det slik som oss... Ikke at det er bra... Blir så endelig lei av at ingenting jeg foreslår er bra! Det virker ikke som om han er lei meg ellers, men når vi kommer til å ha "kvalitets-tid alene så er det uinteressant.... Som over her: Kjeder meeeg!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Infør en tv/pc fri kveld i uka, basta... skjønner at du kjeder rævva av deg! Stikk ut å møt vennene dine og få litt input =) Høres enooooormt kjedelig ut det der, æsj =( du kan jo starte på gym eller noe sånt? Kjedelig å gro fast med mannen som uansett bare ser på tv. grøss grøss
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 I know!! Men er ute med mine av og til. Det er ikke det som er problemet... Vil gjøre noe med mannen... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå