Gå til innhold

Fillip eller Felix?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner eg godt :P begge navna er fine :P men selv tror eg eg hadde godt for fillip... men felix er jo kjempe fint også, men synest det er mer et dyre navn..

Skrevet

Med mindre dere skal skaffe dere en hund så må jeg gå for Fillip.

Skrevet

Fillip. Mye stødigere enn Felix som jeg syns er et sånt dillenavn som er på moten akkurat nå.

Kjenner forresten en hund som heter Felix også.

Skrevet

Synes ikke noen av dem er spesielt fine....Men det er nå meg.

Se på barnet hvordan det ser ut, ta det dere føler passer ham best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...