-mtp- Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 skjønner eg godt begge navna er fine men selv tror eg eg hadde godt for fillip... men felix er jo kjempe fint også, men synest det er mer et dyre navn..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Med mindre dere skal skaffe dere en hund så må jeg gå for Fillip.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Fillip. Mye stødigere enn Felix som jeg syns er et sånt dillenavn som er på moten akkurat nå. Kjenner forresten en hund som heter Felix også.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Synes ikke noen av dem er spesielt fine....Men det er nå meg. Se på barnet hvordan det ser ut, ta det dere føler passer ham best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå