Gå til innhold

Liker du menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså sånn generelt? ;-)

Hva foretrekker du av menn og kvinner?

Ikke seksuelt, men hvilket selskap du trives best i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hatt flere guttevenner, enn jenter..

Mulig fordi jeg er litt "guttete" selv ;)

Skrevet

Liker menn mye bedre enn kvinner. En av grunnene til at jeg valgte et mannsdominert yrke.

Skrevet

Jeg er en feminin, jente-jente, men allikevel har jeg alltid kommet best over ens med gutta.

Skrevet

Før var det menn, nå er det kvinner. Menn er utrolig provoserende når man er gift med en mann.

Dessuten liker jeg og snakke: fødsler, hormoner, matlaging, interiør osv. Menn snakker biler, fotball, gressklippere, film og den slags. Må sitte å høre på det sammen med mannen min, så når jeg skal være sosial så gidder jeg faktisk ikke snakke mambo jambo.

Skrevet

Går for det samme egentlig.

Skrevet

Menn er enklere, så jeg foretrekker menns selskap..Men har noen damevenner også altså.

Skrevet

Jeg foretrekker også menn, både seksuelt og som venner. De er mye mer ukompliserte (på en positiv måte) og avslappende å være med. Jeg er heller ikke spesielt interessert i typisk dametema; shopping, klær, interiør, osv. Jeg har noen gode venninner også, men de er heller ikke typisk jente-jenter.

Det er faktisk sånn at jeg og min mann mye oftere har hans kamerater på besøk enn mine venninner. Begge foretrekker det slik.

Skrevet

Har vært gift med en mann i 20 år, men foretrekker så absolutt menn likevel.

Skrevet

Føler meg tryggest blant mannfolk.

Mange kvinnfolk er så dramatiske og skal bare snakke dritt om alt og alle. Noen kvinnfolk lager store greier av ingenting.Jeg blir ukomfortabel av det, selv om jeg også kan like litt sladder.

Hvis jeg ikke kjenner menneskene så godt, så kommer jeg best overens med mannfolk.

Men mine bestevenner er jenter, men de har jeg kjent i mange år og er folk jeg kommer til å ha kontakt med livet ut mest sannsynlig. De liker jeg bedre enn alle mannlige venner, for vi kan dele alt som mannfolk ikke skjønner seg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...