Gå til innhold

Når legger du deg om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en toåring som står opp før 06 hver dag så jeg er stup trøtt hver kveld. Sjelden det blir senere enn 21.30. Må legge til at mannen min jobber turnus så det er som regel jeg som må stå opp om morgenen.

Har 3 uker igjen av graviditeten nå, og vært så trøtt gjennom hele svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om jeg har fått sove natta før. I natt var jeg våken til halv 2 før jeg sovna på sofaen, men vanligvis er jeg i seng før kl11. Står opp kl 8 på hverdagene når jeg skal på jobb kl 10. Har ingen barn fra før, men en hund som må luftes før jeg drar.

Men må si at kveldene ofte tilbringes på sofaen fra ca 7-8 tiden, ofte i halvsøvne ;)

Skrevet

Har en sønn på litt over 7 mnd. Legger meg en times tid etter han, ca kl. 22.00.. Han våkner rundt kl.08.00 og da er det morran :)

Skrevet

har en gutt på 1,5år snart, han legger seg 19 hver dag og er våken mellom 5.30-7..her i huset er det far som tar han på morran fordi jeg jobber turnus og som regel er jeg på jobb rundt de tidene..på kvelden er vi helt ferdige rundt 21, så er senest i seng 21.30 og tidligst kl 20 hehe..er snart 4 mnd på vei og veldig trøtt og sliten om dagen..

bortsett fra ett par venninder som ikke har barn, som da har en tendens til å sitte litt lenge på besøk hehe så funker det helt supert for oss å være i seng til 21:)

veldig gla i å sove, så sitter egentlig og tripper fra junior legger seg til det er liksom lov for mor å legge seg hehe

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Det kommer an på hvor trøtt jeg er ;) Har en sambo som er litt natteglad, så han sitter gjerne oppe en stund (les: over midnatt).

Selv har jeg vært veldig sliten og trøtt gjennom hele svangerskapet, så jeg har ofte måttet ta en lur eller to på dagtid. Selvsagt hender det jeg sover for lenge, så jeg ikke får sove på kvelden, eller jeg sover dårlig om natta pga smerter i rygg og bekken.

Prøver å komme meg i seng før 23, da jeg må opp før 8 for å ta meg av hunden ;)

Skrevet

Kommer helt an på hvor trøtt jeg er og hvor mye jeg har sovet natta før og om jeg skal opp tidlig dagen etterpå.

Alt fra kl 22.00 til 01.00.

Var veeeldig trøtt frem til ca uke 15, men etter det har jeg vært ganske opplagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...