Gå til innhold

Enkelte her inne er helt fucka i hodet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her om at jeg er plaget av depresjoner, her er svarene en eller annen klarte å lire ut av seg:

HVA ER vitsen med å skrive om dette?! Blir du kvitt "problemene" dine da`? Jeg driter i disse såkalte problemene dine, skjerp deg!! Slitsomt med mennesker som synes syn på seg selv!!

værsåsnill å slutt a.. herlighet du bare syter ! har du ingen andre ting å gjøre enn å synes synd på deg selv?!!

HUFF Å HUFF...............................eller ikke!!!!! ta et oppgjør og skjerp deg!!!

trur no ikke det er arvelig, er nok noe gærent med deg!! og hele fam din dersom alle har noe!! Jeg hater mennesker som trenger oppmerksomhet hele tiden!! SKJERP DEG!! du er et voksent menneske!!! slutt å syt til legen din har er nok dritt lei deg!!

Er det lov å svare sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja jeg vet at jeg bare burde overse slike svar, men klarte ikke å dy meg!

Skal jeg le eller gråte?! Blir jo nesten komisk...

Uff:)

Skrevet

ENIG!!!!! Jeg er møkklei av disse drittfolkene som svarer så sykt frekt her inne. En ting er å ha sterke meninger, men det er så mangel på empati og respekt i for eksempel innlegget du sikter til her at jeg blir helt kvalm. De har nok fattige liv disse menneskene som må tråkke andre ned i gjørma for å føle seg noenlunde ok selv.

Skrevet

Jeg blir helt satt ut jeg, eier ikke folk oppdragelse og vanlig folkeskikk?! Selv om jeg er anonym hadde jeg ALDRI svart folk på den måten.

Skrevet

Pleier som oftest ikke å lese slike svar eller smp-mål som eg kommer til å orretere meg over....

Men skjønner heller ikke korfor folk gidder å svare om det er et slikt svar de har å komme med......

Det er et helt vanelig forum her man er anonym så har egentlig fårstått da at man kan skrive og lese hva man vil...

Synest det er så mangen folk her inne så skriver så mye dumt osv..... Dummere enn å fortelle det du skriver.... ikke qt det er dumt synest eg da men de som synest de....

Noen ganger er det best å holde noen kommentarer for seg selv...

Skrevet

virker som du liker oppmerksomhet,da.

Skrevet

Det har du jo helt rett i.

Årsaken er vel en god kombinasjon av at det er et forum med stort publikum og at det knapt har tilstedeværende moderering (for ikke å snakke om at eierne av siden aldri har hørt om begreper som "etikk" og "redaksjonelt ansvar").

Skrevet

Er ikke så glad i den typen oppmerksomhet nei:) Synes bare det er så utrolig frekt.

Skrevet

har du sysleksi?! eller bare utlending?!

Skrevet

21:03, følte du deg truffet av hovedinnlegget kanskje?

Skrevet

Synes det er kjempe fint å kunne diskutere! Men å svare stygt bare for å ha noe å gjøre synes jeg vitner på lavmål hos noen av brukerne her inne!

Meld ifra til moderatorene her inne, selv om jeg ikke har sett noen til dem siden jeg ble aktiv medlem her ?

Skrevet

Helt enig, pila.

Savner moderatorer som viser seg. Noen innlegg burde vært slettet. Mer synlige moderatorer hadde nok gjort at tonen blir hyggeligere her inne.

Det er lov å være uenig, men å bevisst rakke ned på andre burde ikke vært greit. Men alt er visst lov på dette forumet.

Eierne av siden? Tror ikke de noen gang er inne på forumet. Så lenge de får reklaminntektene sine så bryr de seg vel ikke. De gidder ikke engang å ta ansvar for tekniske feil her.

Bare se på "ris og ros" siden, det går jo ukesvis mellom hver gang de svarer på noe der.

Skrevet

Hva med deg selv, 21:05? Sysleksi? Og har du gått tom for store bokstaver?

Skrevet

Det hender jeg melder inn innlegg til moderator. Og gjett hva som skjer: ingenting!

Får ikke engang en tilbakemelding.

Skrevet

Det eneste jeg har sett moderatorer slette her er navngitte tråder om kjendiser (ikke alltid det blir slettet heller da), ellers kan en hvis skrive hva en vil!

Skrevet

Noen får visst et kick av å tråkke ned på andre, sier jo mer om dem selv det da..

Skrevet

Det er jeg enig i.

Men det skulle vært mulig å utestenge de som bare lager kvalme. Det kommer jo klart frem hvem som bare er ute etter å være ekle.

På andre forum jeg er på blir man utestengt om man rakker ned på andre.

Skrevet

Anonym 21:18:

Kan ikke du ta en fluortablett og gå å legge deg????

Skrevet

Ingen kommentar til annie 21.18. Du fortjener ikke noe svar.

Skrevet

Der var du igjen ja. Jeg har rapportert deg, og bedt om at profilen din blir slettet umiddelbart. Du er et usselt menneske, du kan umulig ha det godt med deg selv. God bedring.

Skrevet

Ca 25% av befolkningen rammes av depresjon i løpet av livet, og det er en av de vanligste sykdommene vi har. Så da er vi mange som er fucka i hodet der ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...