Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Skal man ha den til pynt, hehe. Kan jo ikke bruke sånne. Huff tenk at vi hadde sånne stive for noen få år siden. Det gikk jo bra det å.....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Jaha. Dette var da et logisk innlegg;)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 HVA PRATER DU OM???? SIKKERT UPRAKTISK
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 hehe tror noen ord forsvant på veien her ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=25079395
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Kjeder meg fryktelig altså--- Å så sløv å da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå