Gå til innhold

Utro i over et år .........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en selvforkyldt og ganske håpløst situasjon -

har vært utro med en kollega i over et år nå. Begge er gift på hver sin kant.

Han er ikke klar for noe et nytt forhold (tror jeg - litt vanskelig å forstå seg på), og det er nok ikke jeg heller. Mest pga. barna og også fordi jeg har en ganske fantastisk mann på mange måter, men mangler de helt nære følelse, noe jeg absolutt har til elskeren.

 

Jeg tenker på denne mannen dag og natt, i over et år har jeg vært veldig forelsket. Vet at jeg burde avsluttet dette for lenge siden, men det er så utrolig vanskelig når jeg må se denne mannen nesten daglig.

Lurer også på om han har følelser for meg, om han kanskje vil satse på noe mer, eller om han bare er en utro djevel som kommer med den klassiske historien at han snart er på vei fra kona. (jada vet at jeg er den kvinnelige djevelutgaven, og jeg vet jo ikke om jeg vi ha han engang, veldig forvirret ja... )

 

Jeg som egentlig ikke liker utroskap, hadde aldri trodd at jeg skulle havne opp i noe som dette. Hater meg selv, så det trenger jeg ikke høre, men har noen vært opp i lignende sitasjon, noen tips ?

Hvordan skal jeg klare å viske ut disse følelsene, avslutte dette forholdet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sitt og vent på at følelsene skal viskes ut selv. Her er det du selv som må ta grep og avslutte, nå. Ta et standpunkt, det er ikke rettferdig overfor noen at du driver på slik som du gjør nå. Jeg synes veldig veldig synd på mannen din.

Skrevet

Har null respekt for folk som går inn i et forhold uten å avslutte et pågående forhold. Uansett om man bare dater, er kjærester, er samboerer eller er gift. Basta.

Skrevet

Begynn å søke på ny jobb - NÅ.

Begynn å kun ha sex med mannen din og ikke kollegaen din - bare denne steningen i seg selv burde holde for deg.

Sett deg ned og se for deg at mannen din gjorde alt dette mot deg. At du fikk vite at han hadde knullet en kollega bak din rygg i et helt år. Se for deg smerten da du oppdager alle løgnene han har servert i tillegg. At han har kommet og lagt seg i sengen sammen med deg rett etter at han har hatt sex med en annen - for alt dette har vel du gjort selv mot han?

Mannen din er ikke dum - mest sannsynlig har han mistanke uten å si noe.

Se for deg annenhver jul med barna dine, delt sommerferie, annenhver helg uten dem, flytte fra hjemmet deres, få dårligere råd osv.... Et samlivsbrudd går mest utover barna dine og hvorfor skal de straffes for at mammaen deres tror hun er forelsket i en mann som gir henne bra sex? Hva skal du si til dem? " Mamma var bare litt kåt og dum, lille venn" ???

 

Om du klarer å stoppe dette helt umiddelbart, tror jeg ikke jeg hadde sagt noe til mannen din.... Jeg vet med meg selv at om jeg ikke hadde visst at eksen min var utro mot meg i et år, ville vi vært sammen enda....

 

Skrevet

Du må bestemme deg for å glemme han. Du burde skifte jobb, ellers blir det jo som du sier, ganske vanskelig. Si at dette ønsker du ikke mer. Slett nummer, Mail og alle fysiske minner. Se deg ikke tilbake, men bare fremover. Gå aktivt inn for å få forholdet med mannen din til å bli bedre. Dette vil selvfølgelig bare fungere om du virkelig ønsker satse på familien din, som også inkluderer din mann.

Skrevet

Har nulltoleranse for utroskap, å det er ikke noe jeg bare sier...... så ingen "tips" eller "råd" fra meg. Sett deg selv i den motsatte situasjonen. Det er en kone med barn der ute som ikke aner at mannen hennes er et utro svin som ligger med kollegaen som hun treffer på julebordet hvert eneste år.... Det er en mann der ute som har barn med ei "sluske" som er veldig glad og fornøyd når hun kommer hjem fra jobben.... som gleder seg til julebordet å ikke er så lei seg hvis de ikke får barnevakt og mannen må være hjemme.....

 

AVSLUTT DETTE NÅ!!!

Skrevet

Egoistiske hore. Håper mannen din finner det ut og du råtner av kjønnssykdommer.

Jeg forstår et one night stand, til nød.

Men ett år????

Drittkjerring!

 

Stakkars familien din.

Skrevet

Du er nødt til å ta et valg rett og slett, bestemme deg for å avslutte. Det kommer til å gjøre vondt, veldig vondt. Du kommer til å ha kjærlighetssorg og knust.

 

Men sammenlignet med den smerten som kommer hvis mannen din finner det ut, eller at det blir et evt brudd så vil du takle det..

 

Jeg har noen ganger prøvd å reflektere hva som driver oss til slike forhold, kan det egentlig være at man er ulykkelig i det forholdet man allerede er i? er det kun pga sexen at man er utro? jeg tror nemlig ikke at det utelukkende er pga sex at man velger å være utro.. ,men at man mangler noe vesentlig i det forholdet man er i, eller spenning, begjær eller mye annet..

 

Skulle gjerne sendt deg en melding, men siden du er anonym så blir det vanskelig. Deler gjerne mine egne erfaringer med deg.

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger, stort sett...

Jeg vet jo hva jeg må gjøre, men det er greit å høre andre sier det.

 

HI

Skrevet

Dette klarer du. Tro meg; det er mye mye vanskeligere å gå gjennom en skillsmisse, ha samværsavtaler og leve alene. Og kanskje til og med leve med savittighet for ekteskapet til den kvinnen du bruker mannen til....

Gjør det riktige, så får du det bra med deg selv.

 

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...