Mammapudding Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Har vært sykemeldt denne uka, eller siden tirsdag. Lå på sykehuset fra tirsdag til onsdag og det var sykehuset som skrev ut sykemeldingen. Ble hentet av ambulansen på jobb og kjørt til fastlegen, som bestemte at jeg skulle legges inn på sykehuset. Er desverre ikke noe bedre, så må høre med legen om hun kan sykemelde meg noen dager lenger. Skal ringe på mandagsmorgenen. Er det vanlig at jeg får en hel time da eller kan hun skrive ut sykemelding over tlf..hun vet jo hva som feiler meg. Uff, hater å måtte ringe legen å be om sykemelding, blir så nervøs av det..og har aldri vært sykemeldt før, så vet ikke hvordan det funker
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Hadde du vært pasient hos oss (hvem vet, kanskje er du det) så hadde du fått sykemelding uten å komme på time. Evnt ville legen ringt deg bare for å høre hvordan det gikk Men, mange vil ha inn pasientene på time uansett hva...
Mammapudding Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Takk for svar Trenger jo egentlig ikke å bruke opp en hel time, for hun kan jo ikke gjøre noe, må bare ta livet med ro til jeg blir bedre i grunn. Lurer på om sykehuset mener at jeg burde være i form til jobb på mandag, eller om det ikke er vanlig å skrive så lang sykemelding fra sykehuset..at det er noe fastlegen egentlig skal gjøre. Det er stressende å være syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå