Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Hvordan går man frem? Ringer det nermeste sykehuset og snakker med dem og får time???
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor Sverige? Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Beklager altså, men hvorfor skal du det????
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor vil du til Sverige? Dekkes dine rettigheter som norsk statsborger der, hvis noe skulle uforutsett skulle oppstå?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Og hvorfor i all verden skal du det? Feil kjønn eller???
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Herregud da, ikke deres sak, men historie kort. Der har de abort grense til uke 18!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg vet at det ikke er min sak - å det jeg spurte om var heller ikke relatert til grunnen for abort i Sverige. Men igjen? Har du sjekket opp om dine rettigheter? Hilsen 20.11 (nr 2)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 Modent svar, kjære vene, du har da ingen rett til å anklage denne kvinnen selv om du evt er uenig i hennes valg (som vi ikke vet noen verdens ting om). Nesten så en ønsker fordømmende mennesker samme sted som du selv nevnte over her, men så dypt har jeg ikke tenkt å synke.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Hvilke rettigheter da tenker du på? Jeg har Europeiske reiseforsikring da, helårs. Jeg får nok ikke innvilget i norge bare fordi jeg ikke vil være alenemor med 3 små barn. Må nok strengere grunner til. H.I
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #12 Skrevet 23. oktober 2010 Du ville ikke være 3 barnsmor sterkt nok til å ta 1 abort, men ikke sterkt nok til å bruke prevansjon? Idiot.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #13 Skrevet 23. oktober 2010 Synes det lyser mer mennesklighet av HI, enn de som svarer her inne med "møkkakjærring", "fittekjærring", og alt annet tull..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #14 Skrevet 23. oktober 2010 Ring et sykehus nærmest grensa eller kontakt de via mail og forklar situasjonen din. Lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har ikke gjort det men tenkte på det. England er vel også en mulighet. de har en side hvor de hjelper deg og du sover på et hotell, for mange drar dit for det. husker ikke hva det kostet men var ikke krisedyrt. har du prøvd å finne svaret på nett? hvis du ikke finner det hadde jeg ville ha ringt et sykehus i Sverige å hørt ja.. Lykke til HI:) Håper det ordner seg for deg og at du ikke bryr deg om de dømmende damene!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 Nordmenn som vil ta abort i Sverige, kan bestille det gjennom den såkalte Care-ordningen. Dette er institusjoner som er tilknyttet de store sykehusene og formidler kontakt i det svenske helsesystemet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #17 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror det koster mye penger om du skal utføre en abort i Sverige så lenge du ikke bor permanent der. Jeg bor i sverige og det var viktig å folkebokføre meg her før fødselen, ellers ville den koste meg 20000 og nå som det blir ks 40000. Bare sånn til opplysning.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #18 Skrevet 23. oktober 2010 Har du gått nesten et halvt svangerskap før du finner ut at du ikke skal beholde? Jeg er for selvbestemt abort, men synes alikevel 12 uker er for langt, for ikke å snakke om 18 uker. Er helt helt sjokket her jeg sitter... Du vil ikke vurdere å adoptere det bort istedet da?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #19 Skrevet 23. oktober 2010 sørg for at du ser skikkelig godt etter på ultralyd først da, så ser du det lille menneske, hva slags kjønn det er og de nydelige små hendene og føttene... for det er den siste gangen du får se barnet ditt før du dreper det. Helt utrolig at du etter 18 uker finner ut at du skal ta abort.... hvorfor i himmelens navn tok du ikke det før 12 uker? Hva med å evt adoptere bort barnet da etter fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå