Snakkelittmeddeg Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 kan du se på denne oppskriften og fortelle meg om det er riktig med 1 dl hvetemel http://www.kakeboksen.no/index.php?option=com_rapidrecipe&page=viewrecipe&recipe_id=42&Itemid=109 Jeg er ingen kakebaker til vanlig, og tenkte å prøve meg på denne nå...
Fire småtroll Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Ser veldig riktig ut, er jo som et sukkerbrød med kakao i dette og da er det ikke så mye mel i den, da blir den for tung og kompakt
Villa Perlesukker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Beklager men får ikke åpnet linken:)
tine0810 Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 jeg synes også det ser riktig ut, ja....
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg fikk svar fra en på facebook Så nå er kaken ferdig, og jeg synes tiden går alt for sakte når den skal avkjøles og pyntes Jeg kommer ikke til å ligge ut resultatet så det er sagt Men, takker så mye for at dere svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå