Gå til innhold

Spurte han om han hadde mistet følelsene for meg idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt at min flotte kjæreste har blitt litt fraværende i det siste, så idag tenkte jeg det var like greit å spørre ham rett ut om han hadde mistet føleser for meg eller om de var mindre enn før.. Vi flytter ut sammen om 4 uker, da ville jeg dette skulle ikke føles rart..

Da svarte han med at ååh nei, han elsker jo meg så mye og fikk skikkelig dårlig samvittighet for at han hadde fått meg til å føle meg sånn.. Ble lettet, gud så lettet jeg ble men smatiidg følte jeg meg litt dum som spurte da, han har vært så stressa med jobben, vi begge jobber "sammen" også... Iblant lønner det seg å spørre rett ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte det beste ja,å spørre rett ut isteden for å gå å misstenke ting.Så bra at det ikke var noe galt da:0)

Skrevet

Ikke vær så hysterisk på å kjenne etter følelser hele tida! Det går jo opp og ned hos alle gjennom et langvarig samliv. Men prøv å ta vare på kjærligheten i gode og onde dager. Lykke til!

Skrevet

takk dette er nytt for meg:-)

Skrevet

Det gjorde jeg her om dagen også...

Og her sitter jeg alene:(

Skrevet

å det var ufattelig trist å høre 19:34.. Har opplevd det så mange ganger før, at jeg ble redd for å oppleve det igjen. Jeg tror det er alltid meningen når et forhold ikke går som det skal, for det fines noe bedre der ute, selv om det ikke føles sånn:( Tenker på alle de gangene de gikk ikke bra og jeg va utrøstelig, men endelig har jeg funnet en som virker ekte.. sender deg en stor klem fra meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...