Gå til innhold

noen erfaringer med den nye cb med ukeindikator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av dere gravide som har brukt denne og som har stemt på antall uker? eller ikke stemt? har litt lyst teste med slik hvis de er no tess..

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011
Skrevet

Det lurer jeg også på. Nesten så det er for godt til å være sant :P

Skrevet

ja det jeg tenker også-. hvoddan kan en pinen en tisse rpå klare være så nøyaktig på hcg at den finner ut uken man er i :P

men for all del. dem finne rjo opp så mye rart :)

Skrevet

Jeg fikk "gravid 3+", og jeg *tror* det stemte... Jeg har lange sykluser, så jeg er litt usikker på når EL er, men uansett kunne jeg nok testet positivt en god stund før.

Skrevet

Det stemte hvertfall på meg :)

Da jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser, så var det faktisk denne jeg brukte som "redskap" da jeg regnet på hvor langt på vei jeg var før UL i uke 18.

Stemte skikkelig godt viste det seg, så om det blir noe neste gang vil jeg nok bruke cb med ukeindikator.

Skrevet

Stemte på meg :)

Fikk 1-2 uker, og terminen ble bare flyttet 1 dag på ul :)

Skrevet

Fikk 1-2 uker med to ukers mellomrom... Så jeg ville nok ikke stolt 100% på den:)

Skrevet

Stemte på meg. Testen gikk fra 1-2 og 2-3 som det skulle. Da jeg hadde SA ene gangen visste jeg på en måte at det kom til å ende opp som det siden jeg aldri fikk noe mer enn 1-2.

Men som augustbaby sier så er den jo ikke 100% sikker. (noen og 90 % sikker tror jeg den er? )Men, mye som spiller inn på resultatet, bl.a når på dagen man tester, hvor mye man har drukket osv.

Skrevet

Jeg fikk 1-2 uker forrige mandag og 2-3 uker nå på lørdag. Så jeg tror den stemmer! Tror nemlig jeg er kortere på vei enn menstermin pga lang syklus (testet negativt på IKM).

Min venninne testet 1-2 uker når hun hadde hatt noen blødninger i uke 6. Det betydde at Hcg var på vei ned, hun fikk negativ test litt senere (SA).

Skrevet

Jeg testet meg dagen etter ikm og da stod det 3uker+ da var det jo 4 uker siden forrige mens ca så sånnsett stemmer det utifra mens syklus, men den regner fra befruktningsdagen og syntes da 3 uker+ var litt mye for er vel ikke så vanlig å ha el så kort tid etter mens..

vet ikke jeg, regnet fra mens hele tiden jeg, helt til jeg ble satt 2 dager frem på UL

Skrevet

tusen takkf or mange fine svar her :) jaja vente til det nermer seg og det ikke er tegn til no tante før jeg handler :P

Skrevet

Funket for meg. Og stemte helt nøyaktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...