Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Som gravid kjøpte jeg meg kosttilskudd i dag, og ca 30 minutter etter inntak ble jeg akutt kvalm, og spydde som en gris. Har forøvrig ikke kastet opp noe ellers i svangerskapet. Flere som har opplevd liknende, eller kan det være rent tilfeldig? Er i uke 18.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 det er svært få kosttilskudd som anbefales til gravide...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 er ikke tilfeldigvis den pakken som heter gravid på apoteket? den spydde jg som en gris av..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Hva slags kosttilskudd er det du bruker? Det er mange typer som blir solgt uten at de riktige myndighetene får sjanse til å godkjenne dem som trygg å bruke, og da inneholder disse mye rart, også ekle giftstoffer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Blir alltid kvalm av å ta kosttilskudd på tom mage, gravid eller ikke. Har også kastet opp av det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Enig! Og da bare vanlig vitaplex feks.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Lifeline gravid og ammende heter kosttilskuddet jeg kjøpte meg i dag. Er beregnet på gravide fra andre trimester og ammende. Hadde egentlig ikke tenkt å offentliggjøre navnet på produktet, i fare for å skremme noen fra å ta det, det kan jo være ren tilfeldighet at jeg spydde av den i dag..? HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg hadde aldri opplevd å bli kvalm av kosttilskudd tidligere, og hadde akkurat spist middag like før jeg tok tablettene.. Blir nok ikke mer kosttilskudd på meg/oss nei.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Ja den spyr jeg også av (lifeline), men så kuttet jeg ut trankapslene og det hjalp:-D Husker i forrige svangerkspa også, så ble jeg driiit kvalm av trankapslene. Eneste gangene jeg spøy var etter inntak av det. Men når jeg kutta ut, så ble kvalmen borte. Men når esken var tom kjøpte jeg heller en boks m vitaminer og mineraler i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå