Gå til innhold

Lykke!


bjuli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet også positivt i dag!

Juli-baby blir stas! Herregud, jeg er så glad og spent.

Föles nesten som förste gangen...

Men er jo på en måte det. Er gravid med en ny mann, på ett helt nytt sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, det er så morro:)

 

dette er min første, så jeg er veldig spent og jeg gleder meg masse :-) det er så mye jeg ikke vet :) så da er et slikt forum supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til begge to!!!! er min første på vei her også, dersom alt går som vi håper ;) spennende tid fremover nå!!! og en flott julegave til familien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres förste ja?

Da fostår jeg at dere er spente! Blir vel aldri helt som förste gangen igjen, selv om jeg synes det er nesten like spennende nå! :)

Förste gangen vet man jo ikke helt hva man går i vente, og jeg tenkte mye på hvordan det ville oppleves å få en slik helomvendig i livet.

Nå blir jo ikke forandringen i livssituasjonen sååå stor for meg.

Men spennende fordet!

 

Ja håper alt går bra for oss! Krysser fingrene! ;)

Blir morsomt å fölges fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne at det skal gå bra, de neste ukene blir spennende :-) Mange følelser nå, det er kjempe rart og fantastisk på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker fra förste gang jeg var gravid, at det var helt sjukt å tenke på at det faktisk levde og vokste noe nni meg.

Nå er det jo på en måte ikke så rart lengre, har jo sett utviklingen og hva resultatet blir... hehe Men like fantastisk er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gratulerer, og lykke til. Første gangen for meg også. Håper alt går bra, så jeg kan gi familien en julepresang litt utenom det vanlige. Jammen er det vanskelig å ikke røpe hemmeligheten :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...