VårSol :) Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg laget sukkerbrød og lot det stå ganske lenge i ovnen pga mitt forje ble heeelt ødelagt pga ikke ferdig stekt.. Men dette sank litt på midten og er litt svampeaktig eller vått i midten... Kan jeg bruke det?? Har egentlig ikke tid til å lage nytt heller.. Men vil ikke at gjestene skal bli dårlig eller noe sånt heller Hva gjør jeg? Fortvilet....
Monajenten Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Løper på butikken og kjøper nytt? Sorry, jeg er ikke noe god på sukkerbrød, men syns faktisk de (spesielt de tredelte) man får kjøpt på butikken smaker veldig godt.
VårSol :) Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2010 Ingen andre som vet om det går an å bruk den?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Bare bruk det du;).Du kan skjære/kutte ut en sirkel i midten og evt fylle det med bær/ekstra krem eller annet godt du har. Da blir det både ekstra godt og spesielt,noe ingen andre kan skilte med. Lykke til,det blir sikkert kjempegodt! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå