Draculababy Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er bare nysgjerrig! Bor i en liten by og her er det mer og mer vanlig å få tre barn, har det selv også. To er jo vanlig, men blant klassevenner av barna, venner, kollegaer osv, så ser jeg at flere og flere får 3 stk. Det er til og med blitt "normalt" med 4, ikke det at det er vanlig da, men ingen som blir "sjokkert" over de som får fjerdemann:-) 5 derimot er det bare de som har fått ny mann/kone som får, virker det som. 1 barn er heller ikke noe vanlig. Hvordan er det på ditt hjemsted da? Ikke det at det er viktig, men jeg syns bare det kan være morsomt å vite!
Vipsenmamma Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Tja, i min datter klasse er det flere enebarn og noen som har et søsken. Mulig at noen har to søsken, men er ikke sikker. Ingen som har mer.
Gjest vinterbrud Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Blant mine venner er det vanlig med 3 barn,og ett vennepar venter sitt 5 barn så det varierer veldig. Nå vanker jeg i et kristent miljø da,men det speiler nok gjennomsnittet likevel da.Selv har jeg bare ett barn,men skulle gjerne hatt flere.
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg bor i Oslo.. I min omgangskrets er det normalt med 2 barn
Monajenten Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 Er veldig forskjellig, mange med to, men ser også at flere og flere har fått nr. 3 i løpet av det siste året.
hamsterpia Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kjenner familier her i området som har alt fra 0 til 8 barn, så det varierer veldig. Men det er mange som har 3-4 barn.
mamman til to gutter Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg bor rett utenfor Oslo og de fleste har to barn, men ganske mange har også tre barn. Et barn tror jeg ikke jeg vet om noen som har, bortsett fra de som har fått et og planlegger et til i fremtiden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 2 er vel det mest vanlige her i området tror jeg, og det er vel også 1,8 eller no som er landsgjennomsnittet, er det ikke?
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 Har intrykk av at de fleste her i bygda (nabokommune til en relativt stor by) får 3 barn, eller ønsker seg 3. Ser ofte at fedrene syntes det er nok med 2, mens mor vil ha en til:-)
MintCondition Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 2 vanlig, 3 også vanlig. 4 blir det oftere om det er "mine, dine, våre" barn ser jeg. Selv skulle jeg gjerne hatt 3, har 2 nå
Gjest eelis+kian Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Her jeg bor er det bare ungdommer og enslige (bortsett fra meg da), men i nabolaget til mamma har "alle" tre barn. Det virker som at det er det som er det vanlige der. Men jeg aner ikke hvordan det er i resten av byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå