Gå til innhold

Enda et juleinnlegg, ang svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder forsåvidt andre turer også. Men fra svigers sin side er det forventet at vi pakker sammen unger og presanger for å reise i 6 timer til dem. At vi har minimalt med fri denne julen, og at jeg er gravid er uinteressant. De skal ha besøk, men takker nei til å komme hit. De er friske og har begge fri fra lille julaften til andre nyttårsdag.

Våre barn skal altså reise 6 timer i bil på julaften og seks timer på andre juledag fordi vi må på jobb... koselig minijul for barna det... så slipper svigersene å ta fly i 40 minutter hit.

Nei vet du hva. Jeg setter foten med, barnas jul er viktigere enn svigers sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare å takke nei, men si at de er velkomne til dere. Verre er det ikke.

Skrevet

Og dere kan ikke ta fly fordi...???

Skrevet

Seriøst jeg hadde led om svigers hadde mente noe så dumt! Det sier seg vel selv at det er utelukket og lage så mye styr for og være med svigers i underkant av 2 dager. 12 timer i bil med unger, hadde ikke skjed her ivertfall!

Nei si det som det er; Mye styr og reise SÅÅÅ langt for så kort tid med unger og at du rett og slett ikke orker det nå som du er gravid. Men legg til at det hadde vært veldig koslig om de hadde tatt turen til dere i år siden det passer så dårlig for dere denn gangen. Skjønner de ikke det er de vansklige rett og slett!

Skrevet

Fordi det for oss kommer på 12000 kroner å ta fly. For dem blir det 3000 til sammen.

Skrevet

VI har pleid å reise annenhvert år til dem og annenhvert til mine foreldre. Siden vi var der i fjor (og hadde langfri) er det deres tur i år mener de. Jeg mener at de har fått tilbud om å benytte seg av "deres år" her hos oss. De mener at det ikke teller med mindre vi kommer til dem, og derfor MÅ vi komme dit neste år.

Er så skuffet over at de ikke ser hvordan dette påvirker barna.

Skrevet

Jeg skjønner også hvis du ikke er så sugen på og fly! For det første er det dyre biletter i jula i tillegg til stappa fly. Ikke noe særlig og sitte der med småbarn i tillegg til og være gravid! Den skjønner ivertfall jeg.

Skrevet

Helt riktig , barnas jul er viktigere! Bli hjemme! Kos dere masse og så får sivigers enten sitte hjemme hos seg selv eller ta turen til dere.

Godt at du setter ned foten!

Ha en fantastisk jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...