Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Spør her inne, siden dere allerede har klart det Jeg klarer ikke å finne styrken til å dra. Har gjort det slutt flere ganger, men hver gang blir tingene så mye bedre. (for en kort periode) Jeg vet at jeg kommer til å bli lykkelig igjen, men ikke i dette forholdet og i dette huset. Vi har hus, bil og snart to barn sammen. Jeg holdes tilbake av mye, matrielle saker, tanken på at det er jul snart osv... Vil ikke innse at jeg skal være i den situasjonen at jeg er alene med to barn, og at jeg har sviktet i å bygge en familie. Familie betyr alt for meg, men jeg er så ulykkelig og sliten.... Har jobbet hardt for dette forholdet i lang tid, men tankene om å være alene og drømmen om å være fri fra bekymringene som skapes av et forhold som overhodet ikke fungerer kommer veldig ofte. Jeg føler snart jeg går inn i depresjon fordi jeg ikke vet lenger hva jeg skal gjøre. Hvordan klarte dere det??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg hadde det på samme måte, det var vel egentlig bare snakk om tid. Du går når du er klar for det å ikke før. For meg var det bare snakk om at begeret på et tidspunkt rant over. Og etter lang tid med "nå drar jeg fra deg", "det er sikkert meg det er noe feil med" og "jeg blir aldri til å klare meg alene" dro jeg å har det kjempegodt nå :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå