Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Holder på å rydde ut av skap. Putter mye i uff-kontainere. Min mann har en del ok klær som er litt trange. Et vennepar har det litt trangere økonomisk enn oss. Vil de bli fornærma om jeg gir de en pose herreklær som jeg vet passer til han? En ting er jo at barn arver. Det er jo greit. Men litt usikker på om de blir fornærma i stede for glad for herreklær.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #2 Skrevet 23. oktober 2010 Kan du ikke bare ringe å høre om han vil se på det,i tilfelle det er noe han har lyst på. Mannen her ville i hvert fall blitt glad:-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Kan du ikke bare ringe å høre om han vil se på det,i tilfelle det er noe han har lyst på. Mannen her ville i hvert fall blitt glad:-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 du kan jo bare spør dem...? Si som det er, at mannen din har "vokst" utav noen klær dere syns det er dumt å kaste og har en "spørrerunde" på om noen kunne tenkt seg dem...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 HVis du er redd for å fornærme ham på noen måte så kan du jo si at du har funnet en del klær som mannen din ikke passer lengre, og du tenkte de kunne passe til ham siden de er for fine til å kaste. Du kan jo spørre, og ikke nevne noe som helst av hva som er den egentlige grunnen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå