Gå til innhold

Hvor ofte går han på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte går deres mann på byen og drikker seg dritafull?

Mannen min har vært på byen kanskje 5 ganger i år og giår drakk han seg dritings!Jeg ble littt lei meg for at han ikke kan drikke med måte, men men...har 3 barn forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min går nok kanskje ut en gang i måneden :-) Vi går ut sammen ofte også og koser oss..

Hva mener du med at han har 3 barn forresten? Gjør vel ikke han til en dårligere person/far for det om?

Selvsagt drikker noen seg dritings, og det er ikke helt unormalt i dette landet, fordi å drikke er skamlagt, man skal ikke kose seg med vin/øl til maten, personlig synes jeg det er bedre å kose seg oftere med alkohol og da får man en bedre forhold til det å drikke, enn å forbinde det med hardt festing og når man først er på fest er man så øltørst at man drikker seg driting.

Håper du ikke er sur på ham, og hvis det plager deg så må du bare ta det opp med ham.

Selvsagt har vi alle ansvar for å sette grense, men kanskje noen bare ikke vet eller kan bedre siden det er noe nordmenn gjør stadig bort når man drikker på fester??

Skrevet

Jeg synes dette med å skulle bli "drita" i voksen alder er litt merkelig, ser ikke poenget liksom.... Trodde dette var noe man vokste fra...

Min mann går aldri ut, han hadde fått lov om han ville men han koser seg mye mere med meg i armkroken og kanskje et glass vin...

Tror jeg hadde mista litt respekten for mannen min dersom han hadde stupt drita inn døra her, merkelig oppførsel...

Skrevet

Hadde ikke klagd hadde jeg vært deg.. Hvorfor er d så mage som mener at det og drikke seg dritings er noe en vokser av seg? Tror de fleste drikker seg drita en gang iblant. kansje ikke med vilje men.. blir jo bare sånn noen ganger:)

Skrevet

Han har ikke vært på byen alene en eneste gang i år, annet enn i New Orleans mens han var på jobb, men da drikker han seg aldri dritings, siden han er på jobb.. En gang i år har han vært dritings, da var han på besøk hos sin svoger og sin halvvoksne nevø, som var "alene" hjemme, jeg måtte kjøre og hente ham og fiske ham opp av jacuzzien deres klokken fire om natten.. Jeg var bare glad for at han ikke hadde druknet, så greide ikke å bli sint engang.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...