Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Dette er en ny dag for meg, endelig har mine bønner blitt hørt og energien vokser seg fram smått.. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler for å skrive her inne men jeg har behov for å sette utrykk for mine føleser ..! Mine bønner har blitt hørt, kanskje av universiumet eller det høyere som finnes. Men aller først har det blitt hørt av meg selv. Etter flere tunge stunder i mitt liv har jeg fulgt en ond sirkel, jeg har feilet, prøvd på nytt igjen og slått tilbake igjen. Denne gangen skal jeg klare å følge min personlige utvikling. J Jeg er en person med mye empati og medføleser for andre, stort sett i hele mitt liv har jeg vært der for andre, jeg ønsker å hjelpe andre med mine evner , jeg har tatt beslutt i mitt liv basert på andres føleser og velvære. Endelig har jeg innsett at man kan ikke elske andre før man elsker seg selv, man kan ikke bli elsket om man ikke elsker seg selv. Hvor har jeg vært hele mitt liv? Min selvfølelse har vært på null. Jeg har stort sett hatt dårlge drømmer i mitt liv, jeg har vært uærlig mot andre, kanskje fordi jeg nettop ikke har vært ærlig med meg selv. Min karma er ikke rein, men jeg har aldri ønsket noen ondt og bare ikke visst bedre. Jeg har innsett det er en grunn til hvorfor noen mennesker føler seg nedstemt lenge, hvorfor noen mennesker har kun dårlige drømmer og ikke får sove om nettene. Hvorfor noen mennesker sliter med å være ærlig, mens andre mennesker seiler seg suverent gjennom livet. Kilden til alt det gode starter hos seg selv. Det er kanskje en energisenter vi har i oss som gjennom oppvekst og erfaringer blokkerer denne energisenteret som stråler ut alt som vi trenger for et godt liv. Nå er det min tur til å ha det godt, og jeg skal begynne hos meg selv. Jeg er nervøs, klarer jeg dette? Jeg gleder meg til en lang spennende tid framover meg, jeg skal begynne å bli kjent med meg selv. Det tenker jeg ved å åpne meg for verden,gå på kurser, ta alle ressurser jeg kan for å utvikle meg både som person og på et høyere nivå.... Jeg har lite kunnskaper osv, men tar gjerne imot råd til hvordan man kan gå fram i en personlig utvikling, lære kjenne seg bedre osv:-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Refleksjon, kraftfullrefleksjon tror jeg er veien til bedre forståelse av seg selv og de rundt oss. Hva er det som gjør at noe går bra? Sett ord på det. Hva gjor at noe gikk dårlig? Hva kan du gjør andeledes? Hvordan opplever de rundt deg at du er (tenk dine tanker). Hvorfor tror du de gjør det? Evige spørsmål, men en fin måte å utvikle seg selv til å forstå seg selv og sine handlinger. Kraftfullrefleksjon er anderledes enn refleksjon, den kraftfulle refleksjonen får deg til å tenke anderledes, til å forandre meninger, og se hva som var "feil" og forandre det. Kansje en dagbok kan være et god metode for deg. Skriv ned tanker og følelser du har hatt, får og ønsker å ha. Les gjennom det du skriver og reflekter om hvorfor du føler slik du gjør osv.. Det var forresten spennende å lese teksten din (velger å ikke kommentere den religiøse biten, ettersom jeg tror på mennesket som vesen, og ikke at noen høyere makter er med på å forme oss som individer)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Oj, merker at jeg blir trøtt av å lese innlegget ditt. Tror sannelig jeg skal skrive det ut og ha det liggende ved siden av sengen hvis jeg skulle ha problemer med søvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå