Gå til innhold

Flere som våkner av at det kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever det bare oftere og oftere, 1-2 netter i uka. Aner ikke hvorfor og hvordan jeg klar det - bruker jo ikke hendene. Drømmer ikke noe spesielt jeg husker heller......

Min samboer har aldri våknet av at det kommer slik jeg vet mange mannfolk gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du ikke det er du for ung til dette innlegget

Skrevet

Det heter "at DU kommer"!!!!!

Skrevet

Nix. Hi huset sier VI "det".

Ikke HI

HI.. Jeg og opplever dette. Ikke så ofte. 2-3 ganger i året kanskje. Men jeg drømmer jeg hat sex. Men så husker jeg drømmer godt.

Tar ikke på meg selv iallefall. Det bare skjer.

Skrevet

Det hender at jeg også opplever dette. Drømmer da om sex, og lever meg vel helt inn i det.. Merkelig.. For jeg kommer aldri i våken tilstand!! :P

Skrevet

Altså, enten heter det at "du kommer", eller så heter det at "det går (for noen)".

Om dere bruker uttrykket "det kommer" hjemme hos dere er jo revnende likegyldig, folk skjønner jo ikke hva du mener fordi det er feil! Svigerinna mi sier "kokkesjokolade" istedenfor "kokesjokolade", det gjør allikevel ikke kokkesjokolade til et ord...

Skrevet

Seriøst,om du vil at folk skal forstå det du skriver, må du da skrive det på den måten det skrives. "Det " kommer???

Skrevet

Hahaha, DET kommer? Trodde det var spøkelser det var snakk om jeg!

Når det er sagt, så; nei, jeg kommer aldri i søvne. Tvert imot, jeg kan ha noen vanvittig erotiske drømmer, som nesten vipper meg over kanten, men der stopper det.. alltid. Grusomt irriterende;)

Skrevet

Hvordan er det mulig å komme uten å ta på seg selv?Tror deg altså bare lurer på hvordan det er mulig.

Skrevet

Det kommer? Går ikke an å si.

Og det har skjedd meg, men usikker på om jeg har kommet. Tror jeg våkner før det skjer på en måte. Kunne ønske jeg drømte det oftere <3

Skrevet

Ja, jeg har slike drømmer fra tid til annen. Når alltid målet også, hehe, rett før eller idet jeg våkner. Merkelige greier - tar jo ikke på meg selv, kun underbevisstheten som er i sving...

Skrevet

ja, jeg jgør det en gang iblant. Deiligt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...