Gå til innhold

Føler meg krenket jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, trenger noen råd fra dere menn eller jenter her inne om dette her..

Først hva er det med menn og skulle ta dama i rompa?

For min del mener jeg egentlig at timg skal ut der og ikke inn! :)

Vil si at dette er ikke ett tulle inlegg, jeg er oppriktig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg har vært med på dette med min mann fordi han har hatt så lyst og jeg har tenkt at hvis han hadde så lyst fikk han lov til å prøve.

Har gjort dette noen ganger nå og trodde han var fornøyd jeg!

I natt skjedde det krenkende. Han på sin side påstår at jeg var våken og han snakket med meg men det husker jeg ikke.

Jeg våknet av en fing i rompa og følte meg fæl og syns dette var ekkelt. Jeg ble sint og det eneste jeg sa til ham var at han fikk se å gå inn på badet og vaske seg på hendene.. jeg la meg til å sove igjen, orket ikke prate om dette.

Idag sier han at han mener jeg var delvis med på dette fordi han pratet med meg men at han også utnyttet situasjonen fordi han ville ha seg noe.

Han sier også at jeg sa at jeg sa at jeg klødde nedentil og i rompa og det var sånn dette begynte.

Dette sa jeg faktisk til ham i går som en spøk så er nok derfor han bruker dette..

Hva bør jeg gjøre si til ham? jeg er rådvill og føler meg litt trakket på nå..

Han ligger i sengen enda, tror det er fordi jeg er lei meg og sint og sa til ham at jeg syns dette er ekkelt.. Men hva søren skal jeg gjøre nå da? begynner nesten å grine jeg nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil legge til.. hva skal til for at han blir fornøyd da?

Skrevet

For det første håper jeg du har sagt til ham at du ikke vil. Og han er jo mannen din, så han skal respektere det!

regner med at du har gjort det, og da har han ikke, under noen omstendigheter, lov til å putte fingeren sin noe sted som helst på deg.

Uansett hvor mye du klør eller ikke.

Dette er jo helt reist, det første jeg tenkte på var den der norske filmen "Lunsj" uhhhhh

Gi han ei lang lekse over at det ikke er akseptabelt. Du trenger ikke engang å ha noe grunn, for vil du ikke så vil du ikke Uansett... da blir det på en måte tvang, uansett gift eller ikke....

P.S. Her i huset er det ingen greie med det der rompa, for der er vi enig begge to, INGENTING skal inn.

Skrevet

for å svare på det andre : Han skal bli fornøyd med det du gir han, ellers kan han holde det for seg selv!

Lykke til :)

Skrevet

Takk, blir helt på gråten jeg sikkert hormoner som er ute og går :)

Jeg har vært så reded for at han kunne ha gått andre steder og fått gjøre det han ville hvis jeg ikke gjorde noe men nå er det stopp!

Hjelper jo ikke tydeligvis, blir jo bare verre..

Jeg vet at han hadde ikke gått andre steder han er ikke sånn men hodet mitt har likevel tenkt det. Takk for at du forstod meg og svarte meg seriøst, var redd dere skulle tro dette var tull jeg

Skrevet

Er jo noen mannfolk som er sånn, så tror absolutt ikke dette er tull.

og jeg skjønner at du føler deg overkjørt, for det er jo din kropp og dine følelser.

Og hvis han mot all formodning skulle finne det et annet sted, er han jo bare teit, men det ligger antagelivis bare i hodet ditt. Og jo mer man tenker på det, jo værre blir tankene.

Men sett deg ned og fortell han at sånn fungerer ikke du.

Også håper jeg han skjønner det :D

Skrevet

Uff, dette må være frustrerende for deg. Det virker som at han ikke tar deg på alvor i det hele tatt. Du prøvde jo for hans skyld og du likte det ikke og da har du jo gjort ditt mener jeg, han kan ikke tvinge deg til ting du ikke liker selv om det er mannen din. Liker han å få en finger i rompa?? Tror ikke det nemlig.. Skjønner at hormoner kan tulle med en, sånn er det her også, håper virkelig du får satt han på plass og at han kutter ut med det tullet sitt. Mannfolk altså.. Klem til deg :)

Skrevet

Jeg var inne på rommet nå og han spurte meg om jeg kunne legge meg ned ved siden av ham så vi fikk prate, jeg sa til ham at akkurat nå var jeg for sint og lei meg og skuffet og spurte ham om hvortid det skulle være nok, da sa han at det var nok han skulle bare prøve seg på å ta meg i rompa igjen.. jeg bare ristet på hodet og gikk ut igjen og nå ligger han fremdeles på rommet under dynen.

Vet ikke om han prøver å få meg til å synes synd på ham eller om han har skikkelig dårlig samvittighet men jeg blir bare sinna jeg!

Men det var godt å få luftet seg litt nå.. takk til dere <3

Skrevet

Blir bare mer sint jeg, han ligger i sengen enda... jeg stod opp i 9 tiden.. tror han virkelig det er ham det er synd på nå?

jo mer jeg sitter her og tenker på dette, jo mer sint og lei meg blir jeg..

Skjønner ikke at han kunne ta seg sånn til rette på denne måten!

Og i tillegg ligge på sommet og sure fordi jeg er sint, han burde stått opp og sagt unnskskyld, er bare det at jeg føler ikke at det hjelper så mye akkurat nå. Jeg syns det han gjorde var direkte ekkelt!!

Huff skjønner ikke hvordan dette skal gå jeg, trodde jeg kunne stole på ham :(

Skrevet

Si det til ham!!

Be han om å skjerpe seg og komme seg ut av sengen og slutte å sutre !!

Det nytter ikke å si det til oss ;)

Mannen din høres forferdelig umoden ut om ikke han takler at du sier fra om at du ikke ønsker analsex.

Det er tross alt ikke en selvfølge at du skal si ja til det ;)

Skrevet

Du må være ærlig med han og si at du ikke liker rumpesex, du har prøvd det og ikke likt det og det må han respektere.

At han bare stikker fingeren opp i deg synes jeg er respektløs, han bør vite bedre enn som så.

Skrevet

Jeg har sagt det til ham nå og jeg tror nok han forstår, kanskje det her vært dumt av meg å ikke si noe om det før nå..

Så til hans forsvar da så visste han ikke at jeg ikke likte dette. jeg har jo sagt at det var ok og gjort det noenganger for hans skyld, men nå vet han at det ikke skjer igjen, takk for støtten jenter =)

Skrevet

Vet du...-Jeg er nok rimelig kvass på slike ting, men dette synes faktisk jeg er et overgrep.

Jeg sammenlikner det med en voldtekt faktisk.

Noen mener kanskje det er overdrevet, men jeg er dønn seriøs.

Om min samboer hadde penetrert meg, uavhengig av hvilket hull, med hvilken kroppsdel, mens jeg sov hadde jeg blitt fly forbannet.

Dette er helt uakseptabelt, og dessverre er det mange kvinner som opplever slike "krenkelser" i hverdagen.

Man skal ikke godta alt bare fordi det er mannen som gjør det. Og visse ting inngår man ikke et kompromiss på, og sex er en av de. Man skal like, og være komfortabel med det man utfører.

Skrevet

i alle verdens rike jeg er helt sjokkert jeg... :o

det går jo bare ikke ann og drlive på slik. og så etterpå ligge under dyna og furte. hvor gammel er han var min første tanke her. kan jo umulig være en voksen og moden mann i det hele tatt.

nei sett grenser'! ikke finn deg i slik. og det må han bare akseptere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...