Gå til innhold

Føler meg så krenket.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, trenger noen råd fra dere menn om dette her..

Først hva er det med dere menn og skulle ta dama i rompa?

For min del mener jeg egentlig at timg skal ut der og ikke inn! :)

Vil si at dette er ikke ett tulle inlegg, jeg er oppriktig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg har vært med på dette med min mann fordi han har hatt så lyst og jeg har tenkt at hvis han hadde så lyst fikk han lov til å prøve.

Har gjort dette noen ganger nå og trodde han var fornøyd jeg!

I natt skjedde det krenkende. Han på sin side påstår at jeg var våken og han snakket med meg men det husker jeg ikke.

Jeg våknet av en fing i rompa og følte meg fæl og syns dette var ekkelt. Jeg ble sint og det eneste jeg sa til ham var at han fikk se å gå inn på badet og vaske seg på hendene.. jeg la meg til å sove igjen, orket ikke prate om dette.

Idag sier han at han mener jeg var delvis med på dette fordi han pratet med meg men at han også utnyttet situasjonen fordi han ville ha seg noe.

Han sier også at jeg sa at jeg sa at jeg klødde nedentil og i rompa og det var sånn dette begynte.

Dette sa jeg faktisk til ham i går som en spøk så er nok derfor han bruker dette..

Hva bør jeg gjøre si til ham? jeg er rådvill og føler meg litt trakket på nå..

Han ligger i sengen enda, tror det er fordi jeg er lei meg og sint og sa til ham at jeg syns dette er ekkelt.. Men hva søren skal jeg gjøre nå da? begynner nesten å grine jeg nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY for en mannn!!! Han viser ingen respekt for deg. Jeg hadde ikke tolerert det. Jeg tror jeg hadde gått. Og så måtte han på en eller annen måte be om tilgivelse, der du ser at han angrer seg, og ikke vil fortsette på den måten.

Om du går: det fins bedre menn der ute, som respekterer deg!! Ikke la han trakke på deg.

Lykke til..

Skrevet

Det er faktisk voldtekt/overgrep.

Skrevet

For en dårlig fyr. Men liker du typen, noe jeg antar at du gjør i og med at du frem til dette deler seng med han, synes jeg du skal snakke med han om dette og andre fantasier han har. De vil alltid være der, så det er like greit å få dem opp i dagen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gå ham i møte, bli ferdig med dette og lev videre.

Si til ham: nå har vi prøvd dette, men jeg likte det ikke. Beklager hvis det var leit for deg, men vi kan heller prøve andre ting... Elsker deg likevel og alt det der...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jammen herregud for noen svar du har fått da :P

Kan du ikke bare ta det opp på en skikkelig måte, at nå er det prøvd og det funka ikke. Så enkelt som det (?) Hva annet er det å gjøre? Dra til politiet å anklage kjæresten din for å stikke fingeren i rumpa på deg om natta, du kommer ikke så langt med det.

Ikke noe jeg ville reagert så sterkt på selv, men så er vi alle ulike. Jeg syns iallefall du kan ta det opp på en ordentlig måte for ham, så kanskje han skjønner tegninga å ikke prøver på det samme igjen :-)

Skrevet

EEEEEEEEEEHhh.... Har du aldri runka han når han var i halvsøvne eller sov? for hvis ikke, så er det greit, da bør han ligge unna...

MEEEN! om du har gjort det... så er det faktisk akkurat det samme som mannen din har gjort mot deg...

Fy så kåt jeg blir jeg våkner med en finger eller tunge mellom beina....

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm.. kanskje litt forskjell å våkne med en finger eller tunge mellom beina, enn en finger i rumpa?

Jeg blir også kåt av å våkne og merke at jeg blir tuklet med. Og later som jeg sover videre litt til også.... men det er jo noe med å vite hva den andre liker og ikke liker. Å utnytte situasjonen og strekke grenser pga noe en selv tenner på og som man ikke vet eller i tillegg vet partneren IKKE liker, det er å tråkke over streken!

Dette har med respekt å gjøre. Så ta det opp med han og si at dette er noe som ikke tenner deg overhodet. Vi er ulike der, og slik vil det være i mange forhold. Men å anklage partneren sin for voldtekt er vel å dra den veeeeldig langt.

Men har du sagt klart fra til han at dette får deg til å føle deg som du gjør og at du misliker dette? Vet han hva du mener? For det kan være at du har vært med på det bare for å teste det ut og for at han skal få "viljen" sin, men så har det gitt han litt tvetydighet i hva du mener om det. Har du bare brukt kroppsspråk og ikke sagt klart fra, så er det ikke sikkert han oppfatter det der han ligger og er meget kåt av å få prøve seg fram på dette???!!!???

Snakk med han du og forklar, så får du se om han er mann til å takle det. Blir han snurt er han ikke mye å samle på. Respekterer han deg og er like blid, så er han nok en real mann som du kan samle på:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...