Gå til innhold

Ha ha ha bikkja dreit i skoen hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen har spart til hun i evigheter,hun ønsket seg en liten hund.

Så hun fikk litt hjelp av meg til å kjøpe den.

min samboer visste at vi skulle ha det sa bare ja vel.

Men saken er den at han hater dyr ,ser styggt på den lille hvalpen ,når den vil ha kontakt skyver han den bare ifra seg.

Vi har hatt henne i 2 mnd og han har ikke klappet henne engang,hans nevø er slem mot hunden hver gang han er her ,og jeg har agt at du må passe på han ,får til svar at steng henne i buret ,sitter bare å ser på at hunden blir plaga.

jeg har sagt at det er han som vil ha nevøen sin her ,da får han passe på han.

Men noen ganger så går det galt med å tisse og bæsje inne ,så noen sjeldne ganger skjer detta.

den som alltid tråkker i det er min samboer hehe,men nå har det lille dyret skjønt at han ikke liker henne ,så her om dagen skeit hun oppi skoen hans,og gubben tredde på seg skoen.jeg lo så holdt på å pisse på meg ,men skjønner at ikke det var morro.

jeg sa du må velge bli venn med henne eller få neddriti sko...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: Du skulle tatt ansvar og fått hunden stueren med en gang du fikk den!

For det andre: En skaffer seg ikke dyr uten at alle er 100% innstilt på det, så det å prøve å tvinge samboern din til å like hunden er bare idiotisk.

Hva var poenget her? At du ikke har tatt ordentlig ansvar for dresseringen, eller at du trampet over samboern din og gjorde noe han EGENTLIG ikke ville?

Skrevet

For det første så tar det litt tid med en hun som bare har sitti i ett bur,aldri vært ute av huset ,denna hunden var omplasserings hund...

Jeg tvinger han ikke til noe,men han er sånn mot sin egen datter også ,gir aldri noen slags kjærlighet,og han visste at vi skulle ha hun han var enig..

Og han har vel trampa over meg lenge så egentlig så burde jeg bare kaste han ut,gjerrig vil ikke kjøpe klær til barnet,jeg har ikke kontakt med noen pga av hans sjalusi,er aldri på møter på skolen ,vil ikke at noen skal besøke oss eller vi besøke andre..

Skrevet

Lider ikke noen nød er bare han som ikke vil ha henne :-) men da får han bare flytte hejm til moren sin igjen og styre henne.Maktsjuke jævel,moren blei enke når han var liten,han presterte å si at hvis hun finner seg en ny ,mann kommer han ikke å besøker henne...

Skrevet

Høres sunt ut.. eller ikke.

Har du noengang vurdert å dra?

oG FORØVRIG ER DET GANSKE HÅPLØST AV DEG Å TA EN OMPLASSERINGSHUND INN I ET HJEM HVOR DEN IKKE ER ØNSKET (ooops, caps lock, gidder ikke skrive påny :P)

Skrevet

Å skaffe et husdyr, spesielt en hund er noe alle i husstanden bør være enige om.

Så å dra denne uskyldige hunden inn i et hjem hvor den ikke er ønsket av alle og blir plaget hvis du ikke er der og passer på synes jeg er rimlig korttenkt og egoistisk.

Skrevet

Uansett hvor overkjørt du måtte føle deg, så har du likevel dratt en USKYLDIG hund inn i et hjem hvor den ikke var helt 100% ønsket. Det er i mine øyne dårlig hundehold. Og en omplasseringshund attpåtil i den situasjonen? Nei vet du hva.... Kanskje du skulle tenke før du handlet, istedet for å handle på trass?

Og hvis mannen din er så grusom med deg (noe jeg tviler på siden jeg har en følelse av at du blir fort sur når du ikke får "viljen" din) så hadde jeg bare latt ham dra, eller jeg hadde gått selv. Jeg hadde ihvertfall ikke drevet på å provosere på den måten!

Hadde jeg vært sammen med noen som var så egenrådige og tok såpass store avgjørelser uten at jeg fikk ha noe som helst jeg skulle ha sagt så hadde jeg også vært tverr og tvunget gjennom mine saker fra tid til annen, så ikke syt over samboern din ihvertfall !

Skrevet

Jeg hadde vel aldri skaffet meg en hund, hvis sambo var uenig!! Og å stå og le av en sånn episode, er vel maks barnslig!!! Herregud. Hva ville du med innlegget ditt, HI? En må faktisk være enig om en sånn avgjørelse!! Det er ikke bare bare å ha en hund!

Skrevet

Hva skal dere med en bikkje når du ikke engang takler familieforholdet deres?

Stakkars bikkje, og stakkars unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...