Gå til innhold

Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært bortreist i 2 uker og da jeg kom hjme, så hadde samboeren min shavet seg nedentil. Dette er noe han aldri gjør til vanlig.

Da vi hadde sex , spurte jeg han om han hadde shavet seg og hvorfor?

Han svarte med at , da jeg ga han en blowjob før jeg dro, så så det ut som om det kunne vært mer behagelig for meg om han hadde shavet seg....?!

Jeg tenkte ikke noe mere over dette, helt frem til i kveld. For han har faktisk ikke shavet seg helt siden jeg kom hjem, og det er over en mnd. siden!

Det er derfor jeg lurer på om det faktisk ikke var for min skyld at han hadde shavet seg , men for en annen?

Kan dettte være tilfelle?

Da , spurte han om dette ikveld, så hadde han ingenting å si. Han sa bare god natt , snudde seg og sovnet.

Er han utro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenksomt hvertfall... Hmm!

Skrevet

Kan jo bare være det at han ikke så noen spesiellt glad reaksjon hos deg når han hadde gjort det, så da gjorde han det bare ikke mer.

Hva er det med dib-damer og det å mistenke utroskap for hver minste filleting? Alt er ikke utroskapstegn, som regel så har det naturlige forklaringer.

Skrevet

Hadde blitt mistenksom jeg da ,hvorfor kunne han bare ikke si at ,så ikke ut som om du likte at jeg gjorde det..rart men men

Skrevet

Har du vært snill jente mens du var borte da ;-)

Skrevet

Det tviler jeg faktisk på.

Er et mannfolk utro, kommer han til å gjøre det beste han kan for å skjule sporene sine.

Da kommer han ikke til å shave seg nedentil. Han hadde nok nektet å bli shavet FORDI han ikke skulle bli oppdaget.

Han gjorde det nok bare for å gi deg en god velkomst etter 2 uker borte.:)

Skrevet

Kan nok hende det ble med en gang fordi det klødde så fælt når det vokste ut igjen da.

Skrevet

Dette skjedde faktisk min ekskjæreste.

Han hadde vært på guttetur, aldri shavet seg før. Kom hjem og hadde shavet seg.

Og det viste seg at han hadde vært utro gett:(

Skrevet

Virket ganske merkelig det der egentlig...

Men samtidig - en utro mann vil vel gjerne prøve å komme på et svar når du spør istedet for bare å snu seg og sove??

Og skulle han ha vært utro så kan du være ganske trygg på at han VAR utro og ikke at han ER det, for da ville han vel fortsatt å shave??

Skrevet

Jeg fikk en elsker til å shave seg for meg - selv om han hadde samboer..

Skrevet

kanskje han syns tissen virket større når han var shavet enn når det var mye busk? hehe

Skrevet

Min samboer hadde shavet seg en gang han var på guttetur. Han var utro med overlegg..

Det "verste" var at han var så dum og skjønte ikke at jeg kom til å skjønne hva som hadde skjedd...Da han kom hjem, så hadde han det typiske 3-dagers-skjegget..Og jeg hadde joo ikke vært sammen med han, så det var ikke vanskelig å skjønne at han hadde gjort det for noen andre..

Men vi kom oss gjennom det.

Følg magefølelsen din! Dette er som oftest én av faresignalene ved utroskap. Og når han i tillegg bare snur ryggen til for å sove når du tar det opp, så burde det hvertfall lyse rødt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...