Gå til innhold

Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært bortreist i 2 uker og da jeg kom hjme, så hadde samboeren min shavet seg nedentil. Dette er noe han aldri gjør til vanlig.

Da vi hadde sex , spurte jeg han om han hadde shavet seg og hvorfor?

Han svarte med at , da jeg ga han en blowjob før jeg dro, så så det ut som om det kunne vært mer behagelig for meg om han hadde shavet seg....?!

Jeg tenkte ikke noe mere over dette, helt frem til i kveld. For han har faktisk ikke shavet seg helt siden jeg kom hjem, og det er over en mnd. siden!

Det er derfor jeg lurer på om det faktisk ikke var for min skyld at han hadde shavet seg , men for en annen?

Kan dettte være tilfelle?

Da , spurte han om dette ikveld, så hadde han ingenting å si. Han sa bare god natt , snudde seg og sovnet.

Er han utro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bør sette deg ned å prate med han ordentlig, og be han om å være helt ærlig..

Om du føler og magefølelsen sier deg at han har vært utro så tror jeg nesten du vet svaret selv =/

Får håpe det ikke er tilfellet!

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror ikke underlivsbarbering er det samme som utroskap, men den eneste måten å finne ut det på er å spørre han. Hvis du ikke vil det kan du jo si at du liker det når han har tatt minikrøllene, og se om han fortsetter med det?

• 5 uker senere...
Skrevet

...jeg ville blitt jævlig skeptisk ja.

Skrevet

Om han normalt sett ikke barberer seg nedentil ville jeg blitt skeptisk, ja, og når han i tillegg ikke har barbert seg nå for din del sier det kanskje sitt.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kanskje han hinter til deg om at du også kan shave deg nedentil.

Også...han gjorde dette da han var alene hjemme....dette er jo den eneste tiden han kan gjøre dette uten å bli flau over å bli sett når han shaver seg...hvis du liker hans nye frisyre, be han om å gjøre det igjen

(la han få en mulighet til å gjøre dette når du ikke er i huset)

(f eks - når jeg kommer hjem fra trening vil jeg du skal være barbert nedentil og klar for et skikkelig nummer....)

Skrevet

Nå er det en stund siden du lagde dette innlegget, men jeg svarer alikevell jeg.

Jeg ser ABSOLUTT ikke dette som et tegn på utroskap. Jeg har faktisk vært i en lignende situasjon før. Bakgrunnen den gang var at jeg ville overraske partneren min. Desverre så reagerte ikke jenta noe særlig, noe jeg da tok som et tegn på at ho ikke likte det. Dermed lot jeg det bare gro ut igjen. En dag spurte jeg rett ut om ho likte det eller ikke, og da fikk jeg tilbake at ho likte det litt, men ikke så mye som jeg hadde tatt. Etter den samtalen var jeg alltid stusset, men ikke shavet nedentil. Og vi begge syntes det var bra!

Så snakk med han, om du likte det viser du det til han. Om du ikke likte det må du si det til han også. Det værste er om en i forholder går rundt og mistenker den andre, og så viser det hele seg bare å være en stor missforståelse. At han snudde seg kan være så enkelt at han ble flau over å ha shavet seg...

En ting på slutten; var han HELT glattbarbert når du kom hjem? Isåfall har han vel gjort dette planlagt til du kom hjem. Det skal ikke mange dagene til før det er vokst ut en liten stubb...

Uansett håper jeg dette for din del nå er en ikke-sak og at alt har løst seg på beste måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...