Gå til innhold

Åhh, tips til snuseslutt? Noen som har klart det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snuser så myyye for tiden, nesten konstant. Har hatt mye rask puls og hjertebank i det siste, kjenner at kroppen min ikke liker dette.

Ønsker å slutte!!! Men det er så vanskelig, er totalt avhengig.

Noen som har klart å slutte? Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slutta! Måtte først omstille tankegangen min. Kunne ikke tenke at NÅ skal jeg slutte, imårra er den siste dagen osv, for den dagen kom aldri! Men det kom en dag der jeg snusa mindre enn vanelig, og da tenkte jeg at dette greier jeg! Skrøyt meg selv opp i skyene, og la vekk snusen gitt! :-)

Skrevet

Gi deg selv rasjoner. Bestem deg for antall snus i døgnet,og hvilke klokkeslett du kan ta dem,og hvor lenge du kan beholde dem i munnen. I begynnelsen kan du snuse like mye som vanlig,bare venne deg til å holde deg til planen. Så kutter du ut en snus i uka f eks,og fordeler klokkeslettene på nytt. Trapp ned i ditt eget tempo,og belønn deg selv underveis:-)

Skrevet

les allen carrs easyway to stop smoking. den går i stor grad på nikotinavhengighet generelt, så hvis du bare tenker "snus" der det står "sigaretter" så tenker jeg du er snusfri på null komma niks. alt handler om å omstille seg mentalt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...